Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Rituals Cosmetics otworzy swój pierwszy sklep stacjonarny w Polsce

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Newsy
0

Otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu marki Rituals Cosmetics odbędzie się 4 sierpnia. Marka na swoją pierwszą lokalizację wybrała centrum Westfield Arkadia. Na pierwszych 100 klientów czekają zestawy upominkowe. W najbliższych tygodniach planowane jest otwarcie kolejnych sklepów marki w naszym kraju.

Rituals Cosmetics powstała w 2000 roku w Holandii. Marka ta dostępna jest w 33 krajach, w ponad 855. sklepach flagowych i 2700 tzw. shop-in-shops.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

4 sierpnia do listy tej dołączy sklep w Westfield Arkadia. Klienci będą mogli robić zakupy od godziny 10.00, a na pierwszych 100 osób czekają zestawy upominkowe. Będzie można je otrzymać przy zakupie dowolnego produktu.

W komunikacie informującym o otwarciu sklepu podkreślono, że Rituals Cosmetics „to pierwsza marka na świecie łącząca kosmetyki do ciała i domu”.

Oferując szeroką linię produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, świec zapachowych, perfumowanych patyczków i różnorodnych herbat, marka stara się zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty. Możemy je odnaleźć wszędzie, każdego dnia – czekają na to, by je odkryć i podzielić się ich pięknem. Zazwyczaj są to pozornie nic nieznaczące chwile, które często pomijamy. Rituals natomiast zachęca, by przeżywać je z radością. Bez względu czy jest to długa kąpiel, czy bogaty zapach azjatyckiego kadzidła, Rituals pozwala odnaleźć szczęście w najdrobniejszych rzeczach – czytamy w komunikacie.

Każdy produkt, spośród ponad 400, inspirowany jest starożytną tradycją Wschodu. W 2000 roku, Rituals otworzył swój pierwszy sklep na Amsterdam Kalverstraat, który poprzedził otwarcia w takich miastach jak Londyn, Madryt, Antwerpia, Paryż, Lisbona, Berlin, Stockholm czy Nowy Jork. Obecnie marka posiada 800 sklepów flagowych, ponad 2700  sklepów typu shop-in-shop i 5 miejskich centów SPA dostępnych w 33 krajach. Rituals Cosmetics rozszerzyły swoją ofertę, pojawiając się w liniach lotniczych, wycieczkowcach, promach, jak również w hotelach. Marka coraz częściej swoje produkty wprowadza również w strefy duty-free, które można zakupić w sklepach na ponad 140. luksusowych wycieczkowcach, 7. różnych liniach lotniczych i kilku kluczowych lotniskach na świecie – dodano.

Wkrótce w Polsce pojawią się kolejne sklepy Rituals Cosmetics. 18 sierpnia zaplanowano otwarcie w warszawskiej Sadybie Bestmall. We wrześniu pojawią się one natomiast w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku (1 września), a także w Centrum Riviera w Gdyni (22 września).

Tags: Rituals CosmeticsRituals Cosmetics sklep
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Na nasze decyzje zakupowe wpływa…zazdrość – wynika z badania „Polacy o zazdrości”

Na nasze decyzje zakupowe wpływa...zazdrość - wynika z badania "Polacy o zazdrości"

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version