Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W sklepach sieci Żabka będzie można zagrać w gry LOTTO bez użycia Lottomatu

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Newsy
1
Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Sieć Żabka i Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, rozwinęły współpracę w oparciu o nowy model, polegający na zintegrowaniu systemów – kasowego Żabki z systemem online Totalizatora Sportowego. Rozwiązanie dostępne jest wyłącznie w wybranych sklepach sieci.

Jak zapewniają przedstawiciele Żabki, integracja systemów Żabki i Totalizatora Sportowego to – w skali światowej – nowe rozwiązanie loteryjne.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Totalizator Sportowy to ważny partner Żabki, z którym współpracujemy niezmiennie od 2005 roku. Ciesząc się wzajemnym zaufaniem, w oparciu o dotychczasowe doświadczenia, wspólnie opracowaliśmy nowy model współpracy. Cieszymy się, że to właśnie nasi klienci będą mogli w jeszcze prostszy sposób korzystać na co dzień z możliwości zagrania w swojej ulubionej kolekturze. Warto podkreślić, że wielu klientów miało szczęście trafić wysokie wygrane, grając w LOTTO właśnie w Żabce. Kolejnym naszym klientom życzymy, aby również zostali Lottomilionerami! – powiedział Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Nowy, innowacyjny model współpracy, który wprowadziły firmy Żabka Polska i Totalizator Sportowy, nie funkcjonował dotychczas w żadnej innej loterii na świecie. Polega on na działaniu zintegrowanych systemów – kasowego Żabki z systemem online Totalizatora Sportowego, w oparciu o dotykowy panel loteryjny. Panel posiada zainstalowaną aplikację terminalową, mającą wszystkie funkcje dostępne w terminalu loteryjnym. Klienci będą mogli skorzystać z oferty loteryjnej i uiścić płatność za nią, bez konieczności dokonywania dwóch osobnych transakcji, co znacznie uprości i przyspieszy całą transakcję. To jeszcze bardziej ułatwi klientom Żabki korzystanie z oferty loteryjnej Totalizatora Sportowego.

Początkowo system ten będzie funkcjonował w wybranych sklepach Żabka, z czasem sieć zamierza wprowadzić go do wszystkich placówek.

Każdy krok, dzięki któremu można zunifikować kilka usług, a tym samym ułatwić zakupy naszym wspólnym klientom, jest krokiem w bardzo dobrym kierunku – mówi Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego. – Jestem pewna, że ta współpraca będzie inspiracją do dalszego poszukiwania rozwiązań, które zmienią przyszłość handlu.

Korzystając z oferty LOTTO w Żabce, klienci mają możliwość wyboru szerokiej oferty gier liczbowych i loterii pieniężnych Totalizatora Sportowego, w tym gier takich jak Lotto, Mini Lotto, Multi Multi, Eurojackpot, Ekstra Pensja, czy bardzo popularne Zdrapki. Współpraca Żabki z Totalizatorem Sportowym umożliwi również w przyszłości wprowadzenie szeregu nowych rozwiązań loteryjnych oraz dodatkowych obszarów współpracy, takich jak loterie promocyjne, cross-selling i innych akcji promocyjnych skierowanych do klientów.

Tags: LottoŻabka
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Paczkomat InPost

16 milionów Polaków ma wciąż daleko do punktu odbioru zamówienia. Mimo "paczkomatozy"

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version