Zgodnie z zapowiedziami, na Węgrzech zadebiutowała sieć HalfPrice, w której klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach. Pierwszy zagraniczny sklep został otwarty w Budapeszcie. Należąca do Grupy CCC marka HalfPrice rozpoczęła działalność w Polsce w maju tego roku. W trzy miesiące od momentu startu, sieć otworzyła w kraju 21 sklepów. Po debiucie na Węgrzech, HalfPrice już wkrótce zawita także do Austrii i Czech.
HalfPrice to nowoczesny koncept w kategorii off-price, w którym klienci mogą znaleźć szeroką gamę produktów popularnych brandów w okazyjnych cenach. Sieć oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Ekspansja międzynarodowa jest jednym z ważnych celów biznesowych. Bardzo się cieszymy, że HalfPrice jest już dostępny dla klientów w Budapeszcie. Sieć podbiła serca Polaków i jestem przekonany, że podobnie będzie z mieszkańcami Węgier, którzy od dziś mogą korzystać z szerokiej gamy produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.
Pierwszy sklep został otwarty w centrum Budapesztu przy placu Vörösmarty.
Dokładamy wszelkich starań, by nasze sklepy pojawiały się w najbardziej charakterystycznych, prestiżowych lokalizacjach danego miasta. Dlatego marka HalfPrice zawitała do popularnego i doskonale znanego mieszkańcom Budapesztu i turystom miejsca – na Vörösmarty plac. Jesteśmy przekonani, że zarówno ofertą, jak i designem będzie ona przyciągać odwiedzających tę okolicę, a wkrótce stanie się obowiązkowym punktem na zakupowej mapie miasta – mówi Joanna Czyżewska, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Sprzedaży.
HalfPrice to nowa marka, która zadebiutowała na początku maja w Polsce. W trzy miesiące od momentu startu konceptu, Grupa CCC otworzyła w tym kraju 21 sklepów, które odwiedziło ponad 2 miliony osób. W sierpniu sieć zadebiutuje także w Austrii, a we wrześniu w Czechach. Do końca grudnia br. w Europie powstanie ok. 60 sklepów pod szyldem HalfPrice.
Grupa CCC prowadzi działalność na Węgrzech od 9 lat. Doskonale znamy potrzeby i gusta tamtejszych konsumentów, dlatego jesteśmy pewni, że w ofercie HalfPrice każdy znajdzie coś dla siebie. Na blisko 2 800 metrach nowego sklepu przygotowaliśmy szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych łowców okazji – mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.