Rozpoczęty we wtorek festiwal w Sopocie to nie tylko wrażenie muzyczne, ale też możliwość odwiedzenia mobilnej Żabki. Uczestnicy imprezy mogą napić się kawy, bądź przekąsić hot doga.
We wtorek 17 sierpnia ruszył organizowany przez telewizję TVN festiwal w Sopocie (jego oficjalna nazwa to Top of the Top Sopot Festival). Wydarzenie potrwa do czwartku 19 sierpnia. W tych dniach dla gości festiwalu dostępna będzie mobilna Żabka, nowy, innowacyjny koncept sklepów sieci Żabka.
Biuro prasowe sieci podkreśla w komunikacie, że wyposażenie mobilnej Żabki zostało tak zaprojektowane, żeby można je było łatwo i szybko spakować i przygotować do transportu.
Stoisko montowane jest na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, gotowe, by funkcjonować na kolejnych wydarzeniach. Asortyment na stoisko mobilne został dobrany w taki sposób, aby spełniał preferencje każdego klienta – czytamy w komunikacie Żabki.
Co można nabyć w mobilnej Żabce? Chociażby hit sieci, czyli hot-dogi w stylu amerykańskim. Z kolei osoby, które nie mają ochoty na ciepłe przekąski, mogą sięgnąć po świeże, pożywne kanapki Tomcio Paluch lub sałatki Dobra Karma.
Spragnieni będą natomiast mogli kupić gorącą kawę na wynos, serwowaną w całkowicie biodegradowalnych kubkach, zimne napoje, bądź płynne przekąski Foodini i Wycisk.
Założeniem mobilnej Żabki jest obecność tam, gdzie obecnych jest tysiące spragnionych i głodnych klientów, czyli np. na festiwalach, ale też targach czy wydarzeniach sportowych. W przyszłości mobilne Żabki mają pojawić się również w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych.
Festiwal w Sopocie to drugie wydarzenie, na którym pojawiła się mobilna Żabka. Debiut miał miejsce przed dwoma tygodniami we Wrocławiu.
O Żabka Polska
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek, prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Sklepy sieci są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.