Netto przejmuje kolejne sklepy po Tesco. Tylko w ciągu ostatnich dwóch tygodni otwarto 9 takich placówek. Blisko połowa z nich posiada strefę kas samoobsługowych.
Za sprawą zawartej w czerwcu zeszłego roku transakcji Netto przejmuje sklepy po wycofującej się z Polski sieci Tesco. Tylko w ciągu ostatnich dwóch tygodni otwarto 9 takich placówek. Chodzi o sklepy w Łodzi, Chełmży, Złotowie, Raciborzu, Nasielsku, Radomiu, Łącku, Kazimierzy Wielkiej oraz Ciechocinku.
Transformacja sklepów Tesco do Netto pozwala nam w krótkim czasie zwiększyć skalę naszego działania. Jesteśmy przekonani, że koncept Netto przyciągnie byłych klientów Tesco i zatrzyma ich na stałe. Netto to format inny od Tesco, ale ma wiele do zaoferowania. Tym, co wyróżnia Netto na rynku, jest szeroka oferta, konkurencyjne ceny, szereg cotygodniowych promocji i rzeczywisty komfort robienia zakupów w naszych placówkach. – mówi cytowany w komunikacie Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny w Netto Polska.
Sieć zwraca uwagę, że w nowo powstałych sklepach w Łodzi, Radomiu, Złotowie i Raciborzu można szybko i wygodnie zapłacić za swoje zakupy w kasach samoobsługowych.
Kasy samoobsługowe to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, które uzupełniają pakiet rozwiązań przekładających się na pozytywne doświadczenia zakupowe – podkreśla Kamiński, dodając, że jak dotąd takie kasy zainstalowano w ok. 10 placówkach, ale w najbliższym półroczu rozwiązanie to będzie dostępne w 50 sklepach przejętych po Tesco.
Przedstawiciele Netto podkreślają również, że wszystkim cotygodniowym inauguracjom towarzyszą specjalne atrakcje, a oferta na otwarcie obejmuje obniżki cen produktów spożywczych i non-foodu do nawet -50 proc.
Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.
Ponadto – jak czytamy w komunikacie sieci – cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych.
Do końca 2021 roku Netto planuje otworzyć ponad 150 sklepów po Tesco. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku (zgodnie z zawartą przed rokiem transakcją Netto ma przejąć 300 dotychczasowych placówek Brytyjczyków).
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.