Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Otwarcie perfumerii Sephora w Zielonej Górze już w najbliższy weekend

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

W najbliższą sobotę nastąpi otwarcie perfumerii Sephora w Zielonej Górze. Na odwiedzających czekają licznie atrakcje.

28 sierpnia, czyli już w najbliższą sobotę nastąpi otwarcie perfumerii Sephora w Zielonej Górze. Mieszkańcy miasta i okolic – jak podkreśla w komunikacie prasowym sieć – będą mogli odkrywać przeszło 250 światowych, luksusowych marek w tym takie, które dostępne są jedynie w Sephora. Wśród nich m.in. makijażowe, kultowe marki: Fenty Beauty by Rihanna, Too Faced, Tarte, Huda Beauty, Hourglass, Givenchy, pielęgnacyjne: Fresh, Ole Henricksen, Dr Jart, Origins czy Drunk Elephant oraz zapachowe jak Ferragamo. W ofercie perfumerii dostępna będzie również Sephora Collection z jej bogatą ofertą kosmetyków pielęgnacyjnych, makijażowych oraz zapachami.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Poza markami klienci znajdą w Sephora również wyjątkowe usługi: regulację brwi w Brow Bar marki Benefit, usługi makijażowe, czy zabiegi pielęgnacyjne z ekspertami partnerskich marek.

Na klientów czeka unikalna sekcja z zapachami premium, takimi jak Aqua di Parma czy Zegna, oraz gabinet dedykowany indywidualnym konsultacjom klientów z ekspertami piękna, na które można zapisać się telefonicznie.


Weekend otwarcia z licznymi atrakcjami

Odwiedzających perfumerię Sephora w Zielonej Górze czekają w weekend otwarcia licznie atrakcje. Pierwszych 100 klientów otrzyma prezent do zakupów, zakupy objęte będą 20 proc. rabatem, ponadto zaplanowano eksperckie konsultacje i warsztaty z topowymi makijażystkami m.in. Anną Galińską znaną z programów telewizji TVN. Otwarcie uświetnią pokazy taneczne, DJ i wiele innych atrakcji, mających uprzyjemnić wizytę w perfumerii.

Jesteśmy marką zdecydowanie znająca się na trendach, która zachęca do kreatywności, śmiałego wyrażania siebie, do bycia sobą i czucia się dobrze we własnej skórze i ze samym sobą. Jednocześnie jesteśmy firmą zaangażowaną społecznie, co nasi klienci bardzo doceniają. Współpracujemy od wielu lat z fundacją Sukces Pisany Szminką w projekcie wspierającym młode dziewczyny z domów dziecka wchodzące na rynek pracy, promujemy aktywność seniorów wraz z fundacją Zaczyn, czy ostatnio działamy na rzecz wspierania różnorodności ze stowarzyszeniem Kapania Przeciw Homofobii. Mocno leży nam na sercu również ekologia – w naszych perfumeriach, również w Zielonej Górze, klienci odnajdą bardzo duża sekcję produktów wegańskich i przyjaznych środowisku, a także specjalne kosze, do których można wrzucać zużyte opakowania po produktach, które poddajemy odzyskowi. Bardzo cieszę się, że pojawiamy się z naszym konceptem po raz pierwszy również w Zielonej Górze. Serdecznie zapraszam! – mówi cytowana w komunikacie Katarzyna Bielecka, General Manager Poland & Czech Republic.


Perfumeria Sephora w Zielonej Górze zlokalizowana będzie w nowej części centrum handlowego Focus Mall, na pierwszym piętrze. Znajdą się w niej m.in. unikalny „Skincare room” oraz wygodny automat Click & Collect do samodzielnego odbierania zamówień złożonych drogą online.

Tags: Sephora
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Furgonetka wprowadza usługę przesyłek ekspresowych w 40 miastach

Furgonetka wprowadza usługę przesyłek ekspresowych w 40 miastach

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version