Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Furgonetka wprowadza usługę przesyłek ekspresowych w 40 miastach

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Bez kategorii
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Furgonetka informuje o wprowadzeniu usługi przesyłek ekspresowych w 40 miastach. Skorzystają mieszkańcy m.in. Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska, Gdyni, Łodzi czy Poznania.

Furgonetka.pl podkreśla w wydanym komunikacie prasowym, że przesyłki ekspresowe dostępne na portalu to wygoda i oszczędność czasu dla użytkowników. Doręczenie paczki trwa bowiem maksymalnie dwie godziny.

Podobne artykuły

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

Furgonetka informuje o wprowadzeniu usługi przesyłek ekspresowych w 40 miastach, za sprawą której paczka ma dotrzeć do obiorcy nawet w 40 minut.

Z usługi będą mogli skorzystać mieszkańcy m.in. Białegostoku, Gdańska, Gdyni, Lublina, Łodzi, Krakowa, Poznania, Warszawy, Wrocławia i innych małych, średnich i dużych miast.

Przesyłki będą dostarczane przez firmy DeliGoo i Xpress Delivery, wykorzystujące nowoczesne technologie, pozwalające na usprawnienie tzw. „ostatniej mili”, czyli etapu doręczenia paczki do adresata. W przypadku usługi DeliGoo odległość między miejscem odbioru oraz doręczenia wynosi 8 km, w przypadku dostaw realizowanych przez Xpress Delivery będzie to 10 km.

Z opcji przesyłki ekspresowej można skorzystać w dni robocze, aczkolwiek w niektórych lokalizacjach będzie to możliwe także w weekendy. W ramach usługi można nadać lub zamówić odbiór różnego rodzaju przesyłek – od kopert po paczki o maksymalnej wadze do 25 kg. W trakcie realizacji dostawy kurier będzie pozostawał w stałym kontakcie z nadawcą i odbiorcą, a także poinformuje o dokładnej godzinie dojazdu i zadzwoni, kiedy dotrze na miejsce. Furgonetka zwraca uwagę, że paczki nie muszą być zapakowane zgodnie z wytycznymi dla przesyłek krajowych czy międzynarodowych i posiadać etykiet adresowych, wystarczy ręcznie zapisany adres i dopilnowanie, aby zawartość była szczelnie zamknięta.

Przesyłki ekspresowe to naturalny krok w rozszerzeniu naszej oferty. Wchodząc na rynek chcieliśmy w jednym miejscu zagregować usługi kluczowych przewoźników w kraju i dokonaliśmy tego. Teraz przyszedł czas na podjęcie współpracy z lokalnymi firmami kurierskimi z małych, średnich i dużych miast, dzięki którym przesyłki będą docierały do odbiorców nawet w 40 minut. Naszym celem jest dostarczanie rozwiązań, które maksymalnie ułatwiają naszym klientom ich codzienne funkcjonowanie – podkreśla Rafał Agnieszczak, CEO Furgonetka.

Usługa dla klientów biznesowych i indywidualnych

Furgonetka podkreśla, że usługa skierowana jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, w tym e-sklepów. Osoby prywatne mają mieć możliwość w prosty i szybki sposób przekazać np. ważne dokumenty komuś na drugim końcu miasta, nie muszą też jechać do sklepu, jeśli w krótkim czasie chcą otrzymać zakupiony produkt.

Z kolei dla przedsiębiorców ma to być ułatwienie w prowadzeniu działalności, chociażby ze względu na fakt, że bez straty czasu będą mogli zamówić przedmiot, którego im zabraknie (np. papier do drukarki). Usługa umożliwia im też nadawanie i odbieranie dokumentów od oraz do partnerów biznesowych.

e-sklepom zaś usługa zapewnia przewagę konkurencyjną bez konieczności inwestowania we własną flotę, zespół dostawców i system informatyczny, a dzięki integracji Furgonetki dedykowanej e-commerce – również bez zbędnych formalności.

W przypadku tej usługi należy wspomnieć o jednej bardzo istotnej kwestii – przesyłki faktycznie są ekspresowe, co oznacza, że dotrą do odbiorcy w maksymalnie 120 minut. Adresat musi więc w tym czasie być obecny w danej lokalizacji. Dotychczasowe doświadczenia przewoźników, z którymi współpracujemy pokazują natomiast, że ludzie nie zawsze wierzą w podawane widełki czasowe i często są nieobecni, kiedy przyjeżdża kurier. Osoby prywatne oraz klienci biznesowi, korzystający z usługi przed jej zamówieniem powinni więc poinformować odbiorców o planowanym czasie dostawy, a e-sklepy – zamieścić stosowne informacje na swoich stronach – podkreśla Rafał Agnieszczak.

O Furgonetka

Furgonetka – firma, istniejąca na rynku od 2010 r., oferująca szereg usług i technologii pozwalających klientom prywatnym oraz biznesowym na nadawanie przesyłek w Polsce oraz za granicę:
⦁ Furgonetka.pl – broker kurierski integrujący 10 największych firm na rynku,
⦁ Furgonetka Biznes – platforma do automatyzacji obsługi zamówień,
⦁ Furgonetka Punkt – sieć punktów partnerskich umożliwiających nadawanie i odbiór przesyłek,
⦁ Furgonetka BOX – otwarta sieć automatów paczkowych,
⦁ Furgonetka Giełda – platforma do nadawania niestandardowych przesyłek

ShareTweet

Podobne artykuły

PRCH publikuje obroty w centrach w 2021 r.
Bez kategorii

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Wygląd z zewnątrz salonu HalfPrice w Vivo! Lublin
Bez kategorii

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny
Bez kategorii

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Andrzej Gutowski, Colliers
Bez kategorii

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Biedronka obniżyła ceny ponad 3000 produktów 31 stycznia
Bez kategorii

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia
Newsy

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia

Następny artykuł
Punkt szczepień w częstochowskim centrum handlowym bije rekordy popularności

Punkt szczepień w częstochowskim centrum handlowym bije rekordy popularności

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version