Amerykańska marka Guess rozwija swój nowy koncept handlowy w warszawskiej galerii Atrium Promenada. Sklep typu pop-up to jak na razie jedyny taki sklep w stolicy i jeden z kilku w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 lokalizacji w tym koncepcie w całej Europie.
W sklepie pop-up znajdą się produkty z kolekcji Activewear, dzielącej się na dwie kategorie: Athleisure (60 proc. asortymentu) i Activewear (40 proc. asortymentu).
Pod brandem Activewear Guess oferuje funkcjonalną odzież, akcesoria i obuwie na każdy aktywny dzień. Produkty z tej linii cechują: minimalistyczny design i funkcyjne tkaniny. Asortyment tworzący tę kolekcję powstaje z zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałów wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności zapewniającej ochronę przed wiatrem i innymi trudnymi warunkami pogodowymi.
Z kolei produkty Athleisure wykonane są przede wszystkim ze Scuba Lenzing oraz z materiałów organicznych i pochodzących z recyklingu. Wszystkie powstały w sposób zrównoważony. Dzięki kodowi QR klienci mogą zapoznać się ze szczegółami procesu produkcji całego asortymentu marki.
Pop-up odpowiedzią na potrzeby dla szukających nowych trendów?
Pop-up store’y to formuła dobrze sprawdzona w Promenadzie. Od kilku już lat z sukcesem udostępniamy naszą przestrzeń zarówno młodym polskim markom, stawiającym swoje pierwsze kroki w modowym biznesie offline, jak i dużym światowym brandom, które oferują limitowane kolekcje czy też weryfikują poprzez ten koncept handlowy swoje najnowsze koncepcje marketingowe. Cieszę się, że to właśnie w naszym centrum Guess zaoferuje swoje nowości warszawskim klientom. Wierzę też, że pop-up marki będzie skuteczną odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących najnowszych trendów, niepowtarzalnych, a przy tym zrównoważonych produktów wysokiej jakości, których nie można nabyć w standardowych sklepach – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.
Funkcjonująca od 40 lat firma Guess, znana jest przede wszystkim z produkcji jeansów. Obecnie projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, jeansów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Asortyment marki jest dostępny w sklepach firmowych oraz najlepszych domach towarowych i salonach multibrandowych na całym świecie.
W Polsce Guess posiada obecnie 36 sklepów. Sklep typu pop-up w Atrium Promenada to jak na razie jedyny taki sklep w stolicy i jeden z kilku w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 lokalizacji w tym koncepcie w całej Europie.
O Atrium Promenada
Atrium Promenada z powierzchnią blisko 90 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
W Atrium Promenada znajduje się ponad 140 sklepów i lokali usługowych. Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, United Colors of Benetton, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Royal Collection, Tru Trussardi, Wittchen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, The Body Shop, L’Occitane, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.
Opublikował Radosław Święcki