Do grona najemców Galerii Jurajskiej dołączy niebawem HalfPrice. Za sprawą podpisania umowy z siecią, częstochowskie centrum handlowe osiągnęło poziom blisko 100 proc. komercjalizacji.
Trzy miesiące po debiucie rynkowym Half Price zdecydowała się na otwarcie swojego sklepu w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Za marką Half Price stoi Grupa CCC. Z informacji przekazanych przez przedstawicieli sieci wynika, że nowy sklep będzie miał 2153 m kw. i będzie największym obiektem tego brandu na Śląsku.
HalfPrice to młoda marka, o której mówią dziś wszyscy. Brand nie tylko dynamicznie rozwija swoją sieć, otwierając kolejne sklepy w najlepszych lokalizacjach, ale robi to w oparciu o bardzo atrakcyjny dla konsumenta format off-price, w którym stale niska cena idzie w parze z jakością towaru – podkreśla cytowany w komunikacie prasowym Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A. – Planując rozwój, marka szybko dostrzegła ogromny potencjał Jurajskiej. Zwrócono uwagę m.in. na niezwykle silną pozycję galerii na lokalnym i regionalnym rynku, już istniejącą, najszersza ofertę fashion w tej części woj. śląskiego, a także na szeroki i chłonny lokalny rynek, bardzo atrakcyjny dla multibrandowego konceptu off-price – dodaje.
Klienci będą mieli możliwość nabycia markowych produktów w okazayjnych cenach, co – jak podkreślono w komunikacie – jest efektem ścisłej współpracy HalfPrice z największymi brandami na świecie. Asortyment obejmie: odzież i obuwie dla kobiet i mężczyzn, ale też akcesoria, zabawki, kosmetyki czy dekoracje i dodatki do domu. Oferta sklepu ma być nawet kilka razy w tygodniu uzupełniana o nowości.
Prawie 100 proc. komercjalizacja Galerii Jurajskiej
Za sprawą podpisania umowy z HalfPrice Galeria Jurajska osiągnęła poziom blisko 100 proc. komercjalizacji. Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej zwraca uwagę, że taki wynik osiągnięty w momencie, w którym rynek retail mierzy się z dużymi wyzwaniami, najlepiej pokazuje jak duży potencjał leasingowy i inwestycyjny drzemie w częstochowskiej galerii.
Pandemia sprawiła, że marki uważniej zaczęły przyglądać się swoim sieciom, inwestując jedynie w sklepy w najlepszych biznesowo lokalizacjach. Także nowe marki decydując się na najem wybierają te obiekty, w których będą miały możliwość szybkiego rozwoju na sprzyjającym rynku. Galeria Jurajska jest jednym z takich centrów, czego najlepszym dowodem jest prawie 100 proc. komercjalizacja obiektu. Taki wynik osiągamy nie tylko dzięki umowie z HalfPrice, ale także dzięki dobrej współpracy z naszym wieloletnim najemcą – Grupą CCC, która stoi za nowym konceptem. To wynik, który w dobie COVID-19 bardzo trudno osiągnąć centrom handlowym – tłumaczy Borecka-Suda.
O Galerii Jurajskiej
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.
Opublikował Radosław Święcki