Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

HalfPrice dołączy do Galerii Jurajskiej

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Do grona najemców Galerii Jurajskiej dołączy niebawem HalfPrice. Za sprawą podpisania umowy z siecią, częstochowskie centrum handlowe osiągnęło poziom blisko 100 proc. komercjalizacji.

Trzy miesiące po debiucie rynkowym Half Price zdecydowała się na otwarcie swojego sklepu w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Za marką Half Price stoi Grupa CCC. Z informacji przekazanych przez przedstawicieli sieci wynika, że nowy sklep będzie miał 2153 m kw. i będzie największym obiektem tego brandu na Śląsku.

HalfPrice to młoda marka, o której mówią dziś wszyscy. Brand nie tylko dynamicznie rozwija swoją sieć, otwierając kolejne sklepy w najlepszych lokalizacjach, ale robi to w oparciu o bardzo atrakcyjny dla konsumenta format off-price, w którym stale niska cena idzie w parze z jakością towaru – podkreśla cytowany w komunikacie prasowym Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A. – Planując rozwój, marka szybko dostrzegła ogromny potencjał Jurajskiej. Zwrócono uwagę m.in. na niezwykle silną pozycję galerii na lokalnym i regionalnym rynku, już istniejącą, najszersza ofertę fashion w tej części woj. śląskiego, a także na szeroki i chłonny lokalny rynek, bardzo atrakcyjny dla multibrandowego konceptu off-price – dodaje.

Klienci będą mieli możliwość nabycia markowych produktów w okazayjnych cenach, co – jak podkreślono w komunikacie – jest efektem ścisłej współpracy HalfPrice z największymi brandami na świecie. Asortyment obejmie: odzież i obuwie dla kobiet i mężczyzn, ale też akcesoria, zabawki, kosmetyki czy dekoracje i dodatki do domu. Oferta sklepu ma być nawet kilka razy w tygodniu uzupełniana o nowości.

Prawie 100 proc. komercjalizacja Galerii Jurajskiej

Za sprawą podpisania umowy z HalfPrice Galeria Jurajska osiągnęła poziom blisko 100 proc. komercjalizacji. Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej zwraca uwagę, że taki wynik osiągnięty w momencie, w którym rynek retail mierzy się z dużymi wyzwaniami, najlepiej pokazuje jak duży potencjał leasingowy i inwestycyjny drzemie w częstochowskiej galerii.

Pandemia sprawiła, że marki uważniej zaczęły przyglądać się swoim sieciom, inwestując jedynie w sklepy w najlepszych biznesowo lokalizacjach. Także nowe marki decydując się na najem wybierają te obiekty, w których będą miały możliwość szybkiego rozwoju na sprzyjającym rynku. Galeria Jurajska jest jednym z takich centrów, czego najlepszym dowodem jest prawie 100 proc. komercjalizacja obiektu. Taki wynik osiągamy nie tylko dzięki umowie z HalfPrice, ale także dzięki dobrej współpracy z naszym wieloletnim najemcą – Grupą CCC, która stoi za nowym konceptem. To wynik, który w dobie COVID-19 bardzo trudno osiągnąć centrom handlowym – tłumaczy Borecka-Suda.


O Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Opublikował Radosław Święcki

Tags: Galeria Jurajska
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Netto przejmuje kolejne sklepy po Tesco

Netto przejmuje kolejne sklepy po Tesco

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version