Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Netto przejmuje kolejne sklepy po Tesco

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Newsy
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

W związku z zawartą rok temu transakcją Netto planuje do końca tego roku przejęcie 150 sklepów po Tesco. Tylko w sierpniu sieć otworzyła 23 sklepy w różnych częściach Polski.

Przypomnijmy, że w czerwcu ubiegłego roku doszło do zawarcia transakcji pomiędzy Salling Group, właścicielem Netto, a wycofującą się z Polski siecią Tesco. Na mocy transakcji Salling Group ma przejąć część polskiego biznesu Brytyjczyków.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Tylko w sierpniu Netto otworzyło 23 sklepy po Tesco, zaś w ostatnim tygodniu otwarto placówki w miejscowościach w woj. małopolskim, wielkopolskim, dolnośląskim, śląskim, warmińsko-mazurskim i łódzkim,

Chodzi o sklepy w: Skawinie, Jaworze, Komornikach, Kętrzynie, Tychach, Brzegu Dolnym i Aleksandrowie Łódzkim.

Kasy samoobsługowe w 50 sklepach Netto

Netto zwraca uwagę w komunikacie prasowym, że ośmiu otwartych w sierpniu placówkach można szybko i wygodnie zapłacić za swoje zakupy w kasach samoobsługowych. Tego rodzaju udogodnienie ma pojawić się w ciągu najbliższego półrocza w 50 sklepach sieci.

Nowo otwarte sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.


Netto przypomina, że posiada bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych.

Nowe placówki Netto mają wszelkie walory by stać się w swojej okolicy lubianym i często odwiedzanym sklepem, a my dołożymy wszelkich starań, by wszyscy odwiedzający wychodzili od nas zadowoleni i często wracali – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.


Wszystkim inauguracjom sklepów Netto towarzyszą specjalne atrakcje, a oferta otwarciowa obejmuje obniżki cen produktów spożywczych i non-foodu do nawet -50 proc.

Do końca roku Netto planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Wszystkie placówki po Tesco mają zostać przejęte do połowy 2022 roku.


O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Tags: NettoTesco
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
jysk_retail_journal

Jysk otworzył 250 sklep w Polsce

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version