W związku z zawartą rok temu transakcją Netto planuje do końca tego roku przejęcie 150 sklepów po Tesco. Tylko w sierpniu sieć otworzyła 23 sklepy w różnych częściach Polski.
Przypomnijmy, że w czerwcu ubiegłego roku doszło do zawarcia transakcji pomiędzy Salling Group, właścicielem Netto, a wycofującą się z Polski siecią Tesco. Na mocy transakcji Salling Group ma przejąć część polskiego biznesu Brytyjczyków.
Tylko w sierpniu Netto otworzyło 23 sklepy po Tesco, zaś w ostatnim tygodniu otwarto placówki w miejscowościach w woj. małopolskim, wielkopolskim, dolnośląskim, śląskim, warmińsko-mazurskim i łódzkim,
Chodzi o sklepy w: Skawinie, Jaworze, Komornikach, Kętrzynie, Tychach, Brzegu Dolnym i Aleksandrowie Łódzkim.
Kasy samoobsługowe w 50 sklepach Netto
Netto zwraca uwagę w komunikacie prasowym, że ośmiu otwartych w sierpniu placówkach można szybko i wygodnie zapłacić za swoje zakupy w kasach samoobsługowych. Tego rodzaju udogodnienie ma pojawić się w ciągu najbliższego półrocza w 50 sklepach sieci.
Nowo otwarte sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.
Netto przypomina, że posiada bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych.
Nowe placówki Netto mają wszelkie walory by stać się w swojej okolicy lubianym i często odwiedzanym sklepem, a my dołożymy wszelkich starań, by wszyscy odwiedzający wychodzili od nas zadowoleni i często wracali – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.
Wszystkim inauguracjom sklepów Netto towarzyszą specjalne atrakcje, a oferta otwarciowa obejmuje obniżki cen produktów spożywczych i non-foodu do nawet -50 proc.
Do końca roku Netto planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Wszystkie placówki po Tesco mają zostać przejęte do połowy 2022 roku.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.