Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Jysk otworzył 250 sklep w Polsce

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Newsy
2
jysk_retail_journal

jysk_retail_journal

W tym tygodniu sieć Jysk otworzyła 250 sklep w Polsce. Uroczyste otwarcie odbyło się w Białymstoku, uczestniczył w nim gość honorowy – Ole Toft, Ambasador Królestwa Danii w Polsce.

Duńska sieć Jysk funkcjonuje w Polsce od 21 lat. 25 sierpnia br. w Białymstoku otwarto 250 sklep sieci w naszym kraju.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Wierzymy w przyszłość sklepów stacjonarnych, chcemy być bliżej klientów, inspirować ich i dawać możliwość bezpośredniego poznawania naszych produktów, dlatego będziemy rozwijać się dalej i otwierać kolejne sklepy w Polsce. Docelowo widzimy miejsce na 500 naszych sklepów na polskim rynku – podkreśla w komunikacie prasowym Piotr Padalak, Dyrektor Generalny Jysk Polska. – Jestem dumny z naszych pracowników, bo to wspólny wysiłek i zaangażowanie pozwoliły dotrzeć do liczby 250 sklepów. Dziękuje im za codzienną energię i profesjonalizm – dodaje.

Polacy „doceniają skandynawską jakość”

Podczas uroczystego otwarcia sklepu w Białymstoku gościem honorowym był Ole Toft, Ambasador Królestwa Danii w Polsce. Wspólnie z dyrekcją JYSK oraz kierowniczką sklepu przecięli symboliczną wstęgę i zaprosili oczekujących przed sklepem klientów na zakupy.

-Cieszy mnie, że sieć handlowa z duńskimi korzeniami zyskała tak duże uznanie wśród polskich klientów. JYSK odgrywa ważną rolę na polskim rynku, a teraz z 250 sklepami będzie ona jeszcze większa w odniesieniu do wpływu na gospodarkę, czy rynek pracy. Ogromna gratulacje dla firmy i wszystkich jej pracowników. Polscy konsumenci doceniają skandynawską jakość, funkcjonalność. Dlatego jestem przekonany, że serdecznie powitają kolejne, nowe sklepy JYSK bliżej swoich domów – podkreśla Ole Toft, Ambasador Królestwa Danii w Polsce.

Z okazji przekroczenia ważnego etapu rozwoju w liczbie sklepów stacjonarnych sieć przygotowała lokalną kampanię cenową dla mieszkańców Białegostoku oraz ogólnopolską kampanię promocyjną, która będzie miała miejsce we wrześniu, we wszystkich sklepach w Polsce.

O Jysk

Jysk jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, sprzedającą „wszystko dla domu”. Sieć założona została przez Larsa Larsena, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Aarhus. Jysk obejmuje obecnie ponad 3 000 sklepów. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. Sieć zatrudnia ok. 26 500 pracowników w 51 krajach na całym świecie.

Jysk należy do Lars Larsen Group, w której skład wchodzą liczne firmy m.in. z branży wnętrzarskiej, sieć restauracji, pole golfowe. Roczny obrót Jysk wynosi 4,1 miliarda Euro. Chociaż Jysk jest dziś firmą globalną, firma zarządzana jest w oparciu o skandynawskie korzenie. Odzwierciedla to kulturę firmy i sposób, w jaki prowadzimy działalność.

W Polsce Jysk istnieje od 2000 roku. Siedziba Jysk Polska znajduje się
w Gdańsku. W Polsce JYSK obejmuje 249 sklepów i zatrudnia ok 2 400
osób.

Tags: Jysk
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
AmRest notuje solidne ożywienie sprzedaży w pierwszym półroczu 2021 r.

AmRest notuje solidne ożywienie sprzedaży w pierwszym półroczu 2021 r.

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version