Polska Rada Centrów Handlowych ma nowych członków. Do ok. 200 podmiotów zrzeszonych w organizacji dołączyli: spółka technologiczna Dasoft, gdańskie Centrum Handlowe Manhattan, New Work oraz prywatna grupa energetyczna Polenergia eMobility. Nowi członkowie będą wspierać inicjatywy podejmowane przez PRCH.
Przypomnijmy, że Polska Rada Centrów Handlowych reprezentuje interesy branży centrów handlowych i występuje jako strona w dialogu z administracją państwową, a jej eksperci monitorują i komentują najważniejsze procesy zachodzące w branży. Członkowie stowarzyszenia mogą m.in. korzystać z bogatej bazy raportów i analiz przygotowywanych cyklicznie przez stowarzyszenie. PRCH pełni także rolę doradczą, promuje dobre praktyki oraz wspiera rozwój firm członkowskich.
Firmy dołączające do naszego grona poszerzają zakres kompetencji i zwiększają obszar zainteresowań PRCH. Dzięki nowym członkom mamy dostęp do eksperckiej wiedzy i najbardziej innowacyjnych rozwiązań stosowanych w branży. Nasz głos jako przedstawiciela sektora nabiera znaczenia wraz z rosnącą liczbą stowarzyszonych firm. Dziękujemy za okazane zaufanie i serdecznie witamy w gronie PRCH – podkreśla Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający PRCH.
Jaką działalnością zajmują się nowi członkowie PRCH?
Spółka Dasoft realizuje projekty informatyczne, technologiczne oraz wsparcia technicznego dla firm z sektora B2B. Ponadto rozwija technologie wspierające branże takie jak m.in.: retail, usług, nieruchomości oraz public. Sztandarowymi produktami firmy są systemy: komunikacji cyfrowej, infokioski, zarządzania ruchem klientów, parkingowe oraz dynamicznego wsparcia sprzedaży.
Gdańskie Centrum Handlowe Manhattan to pierwszy nowoczesny obiekt handlowy w Gdańsku, otwarty w 2004 roku. Manhattan to w pełni multifunkcjonalne centrum, łączące 16,5 tys. mkw. powierzchni handlowo-usługowej, z takimi markami jak m.in. Sinsay, KappAhl, Eurospar, Rossmann, Empik, Tedi, KiK, Pepco, Dealz, Zdrofit Finess, 6 tys. mkw. powierzchni biurowej z takimi najemcami jak Sescom, Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza oraz 3,5 tys. mkw. powierzchni rozrywkowej z multimedialną Biblioteką Manhattan, Kręgielnią MK Bowling i placem zabaw Klockownia. W obiekcie dostępna jest również Gdańska Szkoła Artystyczna, oraz szkoły językowe Profi Lingua i Speak Up, a także centrum kształcenia Indeks.
Z kolei firma New Work jest jednym z wiodących dostawców biur elastycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka powstała w 2012 r. i zarządza powierzchniami biurowymi w trzech krajach – Polsce (Warszawa, Kraków i Łódź), na Węgrzech (Budapeszt, Budaörs) oraz w Czechach (Praga). Łączna powierzchnia 16 w sumie lokalizacji to 43 tys. mkw. Spółka oferuje także pakiet franczyzowy umożliwiający wdrożenie przestrzeni coworkingowej m.in. w centrach handlowych. Z usług New Work korzystają m.in. takie marki jak China Railway, Assiduus czy Tata Consultancy Services.
Ostatni z nowych członków Polskiej Rady Centrów Handlowych to Polenergia eMobility, spółka należąca do Grupy Polenergia, która jest największą polską prywatną grupą energetyczną składającą się z pionowo zintegrowanych spółek działających w obszarze wytwarzania energii z odnawialnych i gazowych źródeł oraz dystrybucji i obrotu energią elektryczną. Strategicznym projektem realizowanym przez spółkę Polenergia eMobility we współpracy z właścicielami i zarządcami obiektów handlowych, sportowych oraz mieszkaniowych jest budowa ogólnopolskiej i ogólnodostępnej sieci stacji ładowania pojazdów elektrycznych.
Polska Rada Centrów Handlowych zaprasza przedstawicieli firm działających w sektorze nieruchomości komercyjnych do dołączenia do grona firm członkowskich, podkreślając, że zrzeszone podmioty zyskują wszechstronne merytoryczne wsparcie i dostęp do aktualnej wiedzy, jednocześnie wzmacniając głos sektora w dyskusji o najważniejszych kwestiach dotyczących branży centrów handlowych.
O Polskiej Radzie Centrów Handlowych (PRCH):
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym prawie 200 firm działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, działająca na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.
Opublikował Radosław Święcki