Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

12 obiektów Nhood Polska otrzymało międzynarodowy certyfikat bezpieczeństwa sanitarnego

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

12 obiektom zarządzanym przez Nhood Polska przyznano SadeGuard, międzynarodowy ceryfikat przyznawany obiektom, które spełniają najwyższe wymogi sanitarne związane z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się epidemii Covid-19. Certyfikat otrzymało m.in. 10 centrów handlowych Auchan.

Przyznanie certyfikatu SafeGuard poprzedza szczegółowy audyt przeprowadzony przez ekspertów z firmy Bureau Veritas. Proces weryfikacji standardów bezpieczeństwa epidemicznego jest złożony i trwa kilka tygodni. W tym czasie audytor ocenia zgodność rozwiązań zastosowanych w obiektach z wymaganiami sanitarnymi i prawnymi, związanymi z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się pandemii koronawirusa. Wnikliwa weryfikacja obejmuje: ocenę procedur postępowania oraz niezależny audyt w obiekcie w formie inspekcji.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Kto otrzymał certyfikat?

Certyfikat otrzymało 12 obiektów zarządzanych przez Nhood Polska, których właścicielem jest Ceetrus Polska. Chodzi o Galerię Bronowice w Krakowie, podwarszawską Galerię Łomianki, a także 10 centrów handlowych Auchan (Centrum Handlowe Auchan Bielany na Dolnym Śląsku, Centrum Handlowe Auchan Bydgoszcz, Centrum Handlowe Auchan Gdańsk, Port Rumia Centrum Handlowe Auchan, Centrum Handlowe Auchan Hetmańska, Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna, Centrum Handlowe Auchan Gliwice, Centrum Handlowe Auchan Mikołów, Centrum Handlowe Auchan Żory, a także Centrum Handlowe Auchan Krasne).

Certyfikat SafeGuard potwierdza skuteczność różnorodnych działań, które priorytetowo podejmujemy z myślą o bezpieczeństwie i komforcie klientów i najemców centrów handlowych od początku pandemii Covid-19. Zależy nam, by robiący zakupy w naszych obiektach mieli pewność, że nasze obiekty są miejscami bezpiecznych zakupów – podkreśla Aleksandra Dubrawska, dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami w Nhood Polska.

Obiekty z certyfikatem SafeGuard mają na drzwiach wejściowych umieszczone specjalne oznaczenia. Jest to potwierdzenie spełniania najwyższych standardów higienicznych oraz pomyślnego przejścia szczegółowego audytu.

Tags: Nhood
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Multi przyśpiesza z komercjalizację w Polsce

Multi przyśpiesza z komercjalizację w Polsce

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version