Ponad 2500 osób odwiedziło w sobotę sklep CCC we wrocławskiej Magnolii. Powodem tak wielkiego zainteresowania było K-POP Tour.
K-POP to, jak przypominają w komunikacie prasowym przedstawiciele CCC, gatunek muzyczny rodem z Korei Południowej, który w ostatnich latach cieszy się niesłabnącą popularnością wśród młodszych słuchaczy. To właśnie z myślą o nich, sieć przygotowała K-POP Tour. Według danych podanych przez CCC , wydarzenie cieszy się ogromnym zainteresowaniem, niezależnie od regionu, w którym gości. W Szczecinie przyciągnęło ono 3000 osób, niewiele mniej w Warszawie i Poznaniu.
2500 osób we wrocławskiej Magnolii
Fani przybyli również w miniony weekend do stolicy Dolnego Śląska. W sobotę CCC we wrocławskiej Magnolii odwiedziło ponad 2500 osób.
CCC podaje, że w ramach tychże spotkań młodzi fani muzyki mają okazję spotkać się ze swoimi idolami, którzy również uwielbiają K-POP – Leną Moonlight i Dominikiem Rupińskim. Prezentują oni jesienne stylizacje od Sprandi i innych kultowych marek, a inspirację czerpią z K-POP.
Na uczestników zabawy czekają również limitowane K-POP boxy, czy bubble tea od TianFun, szkolne ekwipunki i wiele innych atrakcji.