Galeria Solna podpisała umowę z duńską siecią handlową Netto. Sklep w formacie Netto 3.0 ma pojawić się w centrum handlowym przed świętami Bożego Narodzenia.
Należąca do EPP Galeria Solna podpisała właśnie umowę z duńską siecią handlową Netto. Sklep w formacie Netto 3.0 ma pojawić się w centrum handlowym jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia.
Rozszerzenie oferty Galerii Solnej o sieć Netto to odpowiedź na szacowany przez nas popyt oraz najnowsze trendy rynkowe, w których formaty wielkopowierzchniowe zastępowane są sklepami z bardziej wyselekcjonowaną ofertą. Szczególnie dużą popularnością cieszą się ostatnio sklepy, które pozwalają na zrobienie szybkich i wygodnych zakupów, oferując atrakcyjny wybór towarów w korzystnych cenach. Takie jest właśnie Netto – komentuje cytowany w komunikacie prasowym Adam Kłos, Asset Manager w EPP.
Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są bardzo zainteresowane dotarciem ze swoją propozycją do mieszkańców Inowrocławia. Jesteśmy przekonani, że wzmocniona i bardziej różnorodna oferta Galerii Solnej przyciągnie klientów o zróżnicowanych potrzebach zakupowych i będzie dopasowana do aktualnych oczekiwań konsumentów – dodaje.
Netto – jak podkreśla w komunikacie EPP – oferuje szeroki asortyment, obejmujący 3000 produktów dostępnych w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji duży wybór świeżych owoców i warzyw (150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO, w tym szeroką gamę dań gotowych.
Wszystkie zakupy w jednym miejscu
Z naszych obserwacji wynika, że klienci coraz bardziej cenią sobie możliwość zrobienia wszystkich zakupów w jednym miejscu. Naszym założeniem jest być blisko klientów, a dzięki ulokowaniu Netto w Galerii Solnej zdecydowanie wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom – mówi Michał Guz, Head of Development w Netto Polska.
W tej chwili w Inowrocławiu funkcjonują trzy sklepy Netto. Jestem przekonany, że nasza oferta spotka się z zainteresowaniem kolejnych mieszkańców miasta, których już wkrótce będziemy mogli przywitać w naszych progach w nowej lokalizacji – dodaje.
Galeria Solna to jedyne centrum handlowe w Inowrocławiu. Obiekt dysponuje 24 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej z szeroką ofertą handlowo-usługową. W centrum znajdują się m.in.: szeroki wybór sklepów wiodących marek, kawiarnie i food court oraz punkty usługowe.