Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Solna z nowym supermarketem pod szyldem Netto

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
1
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Galeria Solna podpisała umowę z duńską siecią handlową Netto. Sklep w formacie Netto 3.0 ma pojawić się w centrum handlowym przed świętami Bożego Narodzenia.

Należąca do EPP Galeria Solna podpisała właśnie umowę z duńską siecią handlową Netto. Sklep w formacie Netto 3.0 ma pojawić się w centrum handlowym jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Rozszerzenie oferty Galerii Solnej o sieć Netto to odpowiedź na szacowany przez nas popyt oraz najnowsze trendy rynkowe, w których formaty wielkopowierzchniowe zastępowane są sklepami z bardziej wyselekcjonowaną ofertą. Szczególnie dużą popularnością cieszą się ostatnio sklepy, które pozwalają na zrobienie szybkich i wygodnych zakupów, oferując atrakcyjny wybór towarów w korzystnych cenach. Takie jest właśnie Netto – komentuje cytowany w komunikacie prasowym Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są bardzo zainteresowane dotarciem ze swoją propozycją do mieszkańców Inowrocławia. Jesteśmy przekonani, że wzmocniona i bardziej różnorodna oferta Galerii Solnej przyciągnie klientów o zróżnicowanych potrzebach zakupowych i będzie dopasowana do aktualnych oczekiwań konsumentów – dodaje.

Netto – jak podkreśla w komunikacie EPP – oferuje szeroki asortyment, obejmujący 3000 produktów dostępnych w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji duży wybór świeżych owoców i warzyw (150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO, w tym szeroką gamę dań gotowych.

Wszystkie zakupy w jednym miejscu

Z naszych obserwacji wynika, że klienci coraz bardziej cenią sobie możliwość zrobienia wszystkich zakupów w jednym miejscu. Naszym założeniem jest być blisko klientów, a dzięki ulokowaniu Netto w Galerii Solnej zdecydowanie wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom – mówi Michał Guz, Head of Development w Netto Polska.

W tej chwili w Inowrocławiu funkcjonują trzy sklepy Netto. Jestem przekonany, że nasza oferta spotka się z zainteresowaniem kolejnych mieszkańców miasta, których już wkrótce będziemy mogli przywitać w naszych progach w nowej lokalizacji – dodaje.

Galeria Solna to jedyne centrum handlowe w Inowrocławiu. Obiekt dysponuje 24 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej z szeroką ofertą handlowo-usługową. W centrum znajdują się m.in.: szeroki wybór sklepów wiodących marek, kawiarnie i food court oraz punkty usługowe.

 

Tags: Netto
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Action rozwija sieć sklepów w województwie śląskim

Action rozwija sieć sklepów w województwie śląskim

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version