Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Centra handlowe dołączają do akcji „Bezpieczna witryna – bierz przykład z manekina”

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0

Uruchomiona pod koniec sierpnia przez Polską Radę Centrów Handlowych akcja „Bezpieczna witryna – bierz przykład z manekina” cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony centrów handlowych. Udział w akcji w ciągu zaledwie dwóch tygodni jej działania, potwierdziło dotąd już ponad 70 obiektów.

Przypomnijmy, że zainicjowana 31 sierpnia przez Polską Radę Centrów Handlowych akcja „Bezpieczna witryna – bierz przykład z manekina” ma na celu promocję noszenia masek przez klientów w centrach handlowych i w przestrzeni publicznej oraz ponowne wzmocnienie informacji o zasadach sanitarnych zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa Covid-19.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Centra handlowe – jak przypomina w komunikacie Polska Rada Centrów Handlowych – od początku pandemii restrykcyjnie przestrzegają zasady DDM – nawołują do zachowania dystansu, stosowania dezynfekcji i noszenia maseczek.

Powodem podjęcia wspólnych działań branży, pod patronatem Ministra Zdrowia, jest wyraźne zmniejszenie liczby osób używających maseczek na terenach obiektów handlowych, w środkach transportu i innych publicznych miejscach, pomimo oficjalnych zasad obowiązujących w kraju. Jest to kolejne działanie podjęte przez branżę w celu przeciwdziałania pandemii, jej konsekwencjom społecznym i gospodarczym.

Organizacja przywołuje treść listu skierowanego do branży handlowej, który podpisali minister zdrowia Adam Niedzielski i prezes Polskiej Rady Centrów Handlowych Jan Dębski w dniu inauguracji akcji.

Dziękujemy za Państwa stałe zaangażowanie w edukację na temat bezpieczeństwa oraz włączenie się w promocję szczepień i otwieranie tymczasowych punktów szczepień na terenie obiektów handlowych. Dzisiaj bardziej niż zwykle potrzebne jest połączenie wszystkich sił, aby przeciwdziałać konsekwencjom braku odpowiedzialności osób, które lekceważą zagrożenie kolejną falą pandemii – czytamy w liście. – Chcemy raz jeszcze przypomnieć o zasadach DDM – jednym głosem, poprzez nałożenie masek manekinom wystawionym na sklepowych witrynach, zamieszczenie informacji w sklepach i na terenie centrów, na stronach oraz w mediach społecznościowych. Razem będziemy bardziej widoczni i skuteczni. Branża centrów handlowych ma siłę w swojej jedności – dodano w liście.

Ogromne zainteresowanie akcją

W piśmie podkreślono również, że „Polska Rada Centrów Handlowych oraz Ministerstwo Zdrowia jednym głosem przypominają, że jedyną znaną dzisiaj ochroną przed kolejnymi falami zachorowań oraz obostrzeniami jest stosowanie zasad sanitarnych i masowe szczepienia”.

Polska Rada Centrów Handlowych zachęca do udziału w akcji kolejnych właścicieli i zarządców, a także najemców galerii handlowych.

Opracował Radosław Święcki.

Tags: centra handloweszczepienia
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Zdrowa Krowa otworzy się w łódzkiej Fuzji

Zdrowa Krowa otworzy się w łódzkiej Fuzji

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version