zmRok 2021 stoi dla Netto pod znakiem dynamicznej ekspansji. Jest to rezultatem przede wszystkim trwającego procesu konwersji sklepów Tesco. W czwartek 22 września otworzyło się kolejne sześć placówek pod szyldem duńskiej sieci – tym samym jej zasięg zwiększył się w tym roku o 100 konwertowanych sklepów i wynosi obecnie 500 placówek w całym kraju.
Od maja bieżącego roku Netto otwiera co tydzień kolejne sklepy w całym kraju. Format Netto 3.0, w którym funkcjonują nowo otwierane placówki, inspirowany jest stylem skandynawskim. Klienci mogą zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie. Netto 3.0 oferuje także bogaty asortyment produktów, w tym marek własnych, atrakcyjne ceny, i korzystne oferty promocyjne.
W ciągu zaledwie 4 miesięcy otworzyliśmy 100 sklepów Netto w miejsce Tesco, dzięki czemu dziś nasza sieć liczy już 500 sklepów. Osiągnęliśmy zatem kolejny kamień milowy w naszym rozwoju w Polsce. A to za sprawą naszych klientów i zaufania, jakim nas obdarzają, które wyraża się poprzez zakupy w naszych sklepach – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – W tym procesie nie do przecenienia jest również zaangażowanie wszystkich pracowników Netto i ich codzienna praca. Dzięki temu dziś wspólnie możemy świętować.
Netto otworzyło w tym tygodniu sklepy w Pawłowicach, Łodzi, Tarnowie, Częstochowie, Kielcach oraz w Łobzie, gdzie w czwartek celebrowano oficjalne, pięćsetne otwarcie. Z tej okazji wszyscy obecni mogli cieszyć się mocą urodzinowych atrakcji.
Jednocześnie specjalna oferta promocyjna obowiązuje od czwartku do soboty podczas wszystkich cotygodniowych otwarć. Natomiast w każdą sobotę następującą po otwarciu na wszystkich odwiedzających czekają atrakcje z nagrodami, a na najmłodszych m.in. konkurs plastyczny oraz rysowanie przy muzyce. Ponadto klienci niektórych placówek mają także możliwość otrzymania vouchera, który przyznawany jest za zrobienie zakupów w wysokości 50 lub 60 PLN i obniża rachunek o 10 zł podczas kolejnych zakupów w tym samym sklepie (regulamin tej promocji dostępny jest na www.netto.pl).
Netto 3.0 zapewnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Klienci Netto mają także do wyboru liczne artykuły do domu, ogrodu lub do samochodu.
O Netto Polska
Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i cztery centra dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Opublikowała Urszula Szewczyk.