Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

CCC cyfryzuje sieć sklepów stacjonarnych

Grupa wzmacnia wielokanałowy model kontaktu z klientem

przez Urszula Szewczyk
28 września 2021
w Bez kategorii
1
CCC

CCC

Podobne artykuły

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

CCC sukcesywnie wykorzystuje nowe technologie, które usprawniają i ułatwiają klientom zakupy. W tym celu aż 750 salonów CCC w Europie Środkowej zostało wyposażonych w cyfrowe e-kioski, które umożliwią dostęp do bogatej oferty online. Wdrożenie rozwiązania od Nanovo objęło Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię.

W CCC stawiamy na omnichannel – chcemy bowiem być dostępni wszędzie tam, gdzie jest nasz klient, gdzie lubi robić zakupy. Światy online i offline coraz bardziej się przenikają. Konsumenci cenią sobie różnorodność oferty w Internecie. W tym samym czasie chcą mieć możliwość obejrzenia i przymierzenia produktu przed zakupem. E-kioski w sklepach stacjonarnych to właśnie to rozwiązanie, które łączy świat wirtualny i rzeczywisty – powiedział Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail w Grupie CCC.
Po testowym wdrożeniu w około 200 sklepach, Grupa CCC rozszerzyła dostępność e-kiosków produkcji polskiej spółki Nanovo, na blisko 750 salonów stacjonarnych w Europie Środkowej. To wygodne rozwiązanie, które pozwala na tablecie z aplikacją CCC w kilku prostych ruchach sprawdzić dostępność towaru w poszukiwanym rozmiarze i znaleźć interesujące produkty z rozbudowanej oferty internetowej. Wybrane obuwie czy akcesoria znajdujące się na stanie salonu, można od razu przymierzyć. Natomiast jeśli dany produkt jest niedostępny stacjonarnie lub wyzwaniem jest znalezienie odpowiedniego rozmiaru, kupujący może w łatwy sposób zamówić go na tablecie z dostawą do domu.
Rozwój e-commerce oznacza wejście na rynek ogromnej liczby nowych klientów, którzy przez ostatni rok nauczyli się korzystać ze sklepów online. Nie chcą oni jednak ograniczać się do jednego kanału zakupu. Co więcej, jak pokazuje CCC, fizyczne formaty wciąż mogą akcelerować sprzedaż i oferować benefity. Rozwiązania takie jak e-kioski, działające na styku online i offline, aktywują nowy rodzaj doświadczeń konsumenckich, wspierając równocześnie logistykę, edukację oraz sprzedaż w sklepie. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem technologicznym CCC w procesie digitalizacji sklepów stacjonarnych w Europie Środkowej i wspólnie, dynamicznie zmieniać rynek handlu – mówi Marcin Płatek, COO w Nanovo.
Kolejnym przykładem połączenia światów online i offline jest wprowadzona ponad pół roku temu usługa CCC Express – dostępna dziś już w 37 miastach. Pozwala ona dostarczać zamówione produkty nawet w 90 minut ze sklepu CCC do domu.
Zmiany rynkowe sprzyjają inwestycjom w cyfrowe rozwiązania. Coraz częściej są one oczekiwane przez klientów, których preferencje zakupowe nieustannie się zmieniają. Odpowiadając na te zmiany i potrzeby, Grupa CCC, zgodnie z przyjętą strategią GO.22, sukcesywnie łączy tradycyjne rozwiązania z innowacjami.

O CCC S.A.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee.  Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.

Tags: CCC
ShareTweet

Podobne artykuły

PRCH publikuje obroty w centrach w 2021 r.
Bez kategorii

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Wygląd z zewnątrz salonu HalfPrice w Vivo! Lublin
Bez kategorii

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny
Bez kategorii

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Andrzej Gutowski, Colliers
Bez kategorii

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Biedronka obniżyła ceny ponad 3000 produktów 31 stycznia
Bez kategorii

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia
Newsy

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia

Następny artykuł
Fot. Pixabay

Customer Experience w e-commerce. W co powinny inwestować sklepy?

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version