W warszawskim Factory Ursus otwarto salon Hugo Boss, natomiast w poznańskim FACTORY na zakupy zaprasza Marc O’ Polo. W drugim stołecznym outlecie – Factory Annopol – zadebiutowało Lacoste, segment biżuterii uzupełniła marka Yes, a ofertę artykułów dla domu rozszerzyła prestiżowa marka porcelany Vileroy&Boch. Lacoste zaprosiło pierwszych klientów również w Factory Kraków. Neinver jest liderem rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugim operatorem tego segmentu w Europie.
Outlety Factory utrzymują wysoki poziom najmu i wprowadzają nowe, oczekiwane przez klientów marki, mimo turbulencji, które przeżywa branża w związku z pandemią Covid-19. Szybka regeneracja sektora centrów wyprzedażowych oraz bliska współpraca NEINVER z przedstawicielami marek krajowych i światowych, oparta na kompetencjach i zaufaniu, pozwalają utrzymać biznes outletowy na bardzo dobrym poziomie – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Manager NEINVER.
Odzież, biżuteria i obuwie
Salon Hugo Boss zaprasza mężczyzn do zakupów pełnej oferty premium: odzieży oraz butów i akcesoriów w stale obniżonych cenach. Na powierzchni 227 mkw dostępne są koszule, t-shirty, spodnie, kurtki, garnitury, obuwie i akcesoria – od pasków po torby. Sklep działa w formule pop-up store.
Z kolei w Factory Poznań, w najnowszych koncepcie wnętrz, otwarto salon Marc O’Polo. To pierwszy outlet tej marki w regionie i drugi sklep w Poznaniu. W ofercie dostępna jest propozycja dla kobiet i mężczyzn stawiających na miejską, nowoczesną elegancję z wyższej półki. W stale obniżonych cenach dostępna jest obecnie kolekcja jesienno – zimowa: spodnie, swetry, spódnice, płaszcze, kurtki, buty i akcesoria do ubrań. Lokal ma powierzchnię 165 mkw. i został zaprojektowany w kolorach szarości i czerni, przy wykorzystaniu naturalnego drewna i metalu. Całość łączy ciepłe, punktowe światło.
Salon Yes został otwarty w drugim warszawskim outlecie Factory Annopol. Na ponad 100 mkw. prezentuje pełną gamę biżuterii i zegarków dla kobiet i mężczyzn, zarówno w klasycznym jak i nowoczesnym stylu. Salon biżuterii Yes to przyjazne wnętrza w pastelowych barwach, wypełnione meblami z drewna i szkła, w których prezentowana jest oferta marki.
Zachęcona sukcesami w centrach outletowych Factory, marka Lacoste rozszerzyła sieć sprzedaży o kolejne obiekty, otwierając sklepy we wspomnianym powyżej Factory Annopol i Factory Kraków. To odzież i obuwie w stylu sportowej elegancji dla kobiet i mężczyzn, uzupełnione akcesoriami. Przestronne wnętrza sklepów Lacoste charakteryzują jasne barwy, ze zdecydowaną przewagą bieli.