Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Homepark Targówek ma nowego najemcę. Jest nim Jysk

Sieć wynajęła ponad 1,5 tys. m kw. powierzchni handlowej

przez Blanka Dżugaj
8 października 2021
w Centra handlowe
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Warszawski retail park Homepark Targówek zyskał nowego najemcę. Ponad 1,5 tys. mkw. powierzchni handlowej wynajęła sieć JYSK. W transakcji najmu pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Jysk to międzynarodowa sieć handlowa, sprzedająca artykuły domowe „wszystko dla domu”. Obecnie grupa obejmuje ponad 3 tys. sklepów w 51 krajach. W Polsce Jysk istnieje od 2000 roku, przy czym co roku otwiera kilkanaście kolejnych placówek. Najnowsza powstała w warszawskim retail parku Homepark Targówek.

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Międzynarodowa sieć handlowa JYSK, która posiada 250 sklepów w Polsce zdecydowała się otworzyć kolejny sklep w Homeparku Targówek, największym retail parku w Warszawie. Oferta JYSK doskonale wpisuje się w koncept obiektu. Ta, jak i poprzednie transakcje w Homeparku Targówek, jest dowodem na silną pozycję retail parków, o której mówimy w ostatnich miesiącach – mówi Ada Budynek, Senior Negotiator, Cushman & Wakefield.

Popularne marki w jednym miejscu

Retail park Homepark Targówek na ponad 74,545 tys. m kw. Skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki z branży budowlanej, wykończeniowej oraz aranżacji wnętrz. Dzięki unikatowej formule swojego portfolio, oferuje również lubiane przez konsumentów sklepy z branży modowej. Są to np. jak TK Maxx, czy CCC. Są tu też obecne sklepy z branży elektronicznej (EURO RTV AGD, Sony Centre) i sportowej (Sports Direct). Znajdziemy tu także sklepy z artykułami dla dzieci: Smyk Megastore i Świat Dziecka oraz szeroką ofertę dla zwierząt domowych w Maxi Zoo i Kakadu. Ofertę parku handlowego dopełniają popularne sklepy z artykułami kosmetycznymi: Rossmann i Superpharm. Na terenie Homepark Targówek działa sklep spożywczy sieci Lidl, zapewniając szeroki wybór artykułów na codzienne zakupy. Poza tym działa tutaj przychodnia medyczna ENEL-MED, klub fitness oraz punkty gastronomiczne.

Cieszymy się nie tylko z rozszerzenia portfolio Homepark Targówek o salon bardzo znanej i lubianej w Polsce europejskiej marki, ale także z tego, że Jysk doskonale wpisuje się w charakter oferty Homepark Targówek. Trudno w tej chwili w obrębie warszawskiej aglomeracji znaleźć destynację oferującą bardziej zróżnicowaną ofertę dla domu i mieszkania, zarówno w przypadku budowy, remontu, jak i wyposażenia wnętrz. Korzyści z tak szerokiej oferty są oczywiste zarówno dla Klientów, jak i właścicieli salonów – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE, Pradera.

Obiektem zarządza BNP Paribas Real Estate Poland. Działalność firmy opiera się o sześć filarów biznesowychObejmują one cały cykl życia nieruchomości: Inwestycje Budowlane, Transakcje, Doradztwo, Wyceny, Zarządzanie Nieruchomościami oraz Zarządzanie Inwestycjami. Usługi świadczone przez BNP Paribas Real Estate Poland skoncentrowane są wokół wspierania klientów w dążeniu do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Tags: Homepark TargówekJysk
ShareTweet

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię
Centra handlowe

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura
Centra handlowe

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro
Centra handlowe

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii
Centra handlowe

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin
Centra handlowe

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie
Centra handlowe

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie

Następny artykuł
Sieć Spar rusza z kampanią „Klient nasz pan”

Sieć Spar rusza z kampanią "Klient nasz pan"

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version