Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Blue City zaprasza miłośników tradycyjnych smaków

przez Julia Szypulska
12 października 2021
w Centra handlowe
1
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Odpowiednia dieta jest bardzo ważna dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia, dlatego warto odwiedzić Jarmark Produktów Regionalnych, który zagości w Blue City od 13 do 16 października.

Na co dzień poszukiwanie naturalnych i wyjątkowych smaków może stanowić spore wyzwanie. Wszystko to, czego nie dostaniemy w zwykłych sklepach, dostarcza Jarmark Produktów Regionalnych. Miłośnicy naturalnej kuchni spróbują wyroby prosto od wytwórców i dostawców.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Jarmark oferuje szeroki wybór swojskich wędlin, świeżo uwędzonych ryb, serów krowich, kozich i góralskich oraz chrupiącego pieczywa na zakwasie, do którego serwowany jest smalec i kiszone ogórki.

Nie zabraknie też zdrowych, pysznych miodów z przydomowych pasiek i tegorocznych przetworów, w tym domowej roboty powideł, dżemów, grzybów i kiszonek.

Z kolei wielbicieli gotowych potraw powinny ucieszyć specjalne stragany z pierogami, naleśnikami, racuchami, kartaczami.

Wystawcy jarmarku oferują również produkty spoza granic Polski. Smakosze kuchni świata będą mogli nabyć greckie wino, oliwy i oliwki, specjały z Węgier i Włoch oraz azerbejdżańskie i tureckie słodkości, herbatę i kawę.

Warto pamiętać, że na jarmarkach w Blue City można nie tylko kupić naturalne produkty, ale porozmawiać również z ich wytwórcami o recepturach i lokalnej tradycji, według których przygotowują swoje wyroby.

Zobacz także: Blue City organizuje wyjątkową atrakcję dla dzieci i miłośników pociągów

 

Tags: Blue City
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Stop Shop Zielona Góra z marką TEDi

Stop Shop Zielona Góra z marką TEDi

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version