„Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – to nazwa nowej kampanii Netto. Sieć podkreśla, że prowadzi stały monitoring cen ponad 500 produktów dostępnych na swoich półkach, porównując je do ofert w dyskontach obecnych na polskim rynku.
Netto podkreśla w komunikacie prasowym, że od dawna kształtuje swoją politykę cenową, bacznie przyglądając się sytuacji rynkowej. Celem – jak podaje sieć – jest zagwarantowanie jak najlepszych – dyskontowych – cen dla produktów dostępnych na półkach sieci.
Mamy ugruntowaną pozycję i wielu zadowolonych, lojalnych klientów w regionach, gdzie rozwijaliśmy się intensywnie odkąd jesteśmy obecni w Polsce. Poszerzenie zasięgu dzięki integracji Tesco z Netto dało nam powód do tego, by jeszcze aktywniej działać w obrębie cen i promocji. Obecnie, gdy właściwie z tygodnia na tydzień pojawiamy się w nowych miejscowościach, w których nas dotąd nie było, kluczowe są dla nas działania w zakresie pozyskania nowych klientów, i to na stałe, zwłaszcza biorąc pod uwagę niezwykle wysoką konkurencyjność w naszej branży – podkreśla Witold Baran, Dyrektor Handlowy Netto Polska.
Netto informuje, że stale – w cotygodniowych odstępach – monitoruje ceny ponad 500 produktów na swoich półkach, porównując je do ofert w dyskontach obecnych na polskim rynku. Weryfikacja dotyczy cen regularnych, nie promocyjnych.
Promocje są niewątpliwie korzystne z perspektywy klientów – w Netto stosujemy różne mechanizmy promocyjne, co tydzień oferując klientom nowe, atrakcyjne oferty, o czym można przekonać się chociażby przeglądając naszą gazetkę. Zależy nam jednak na tym, żeby niezależnie od promocji, które przecież są ograniczone w czasie, pokazać klientom, że to właśnie regularne, codzienne ceny są u nas bardzo korzystne. Chcemy, by nie musieli się zastanawiać, gdzie iść na zakupy, aby nie przepłacić. Mogą po prostu przyjść do Netto – podkreśla Witold Baran.
Monitoringiem cen objęte objęte są najlepiej sprzedające się artykuły z różnych kategorii, jak m.in. nabiał, wędliny, mięso, owoce i warzywa, produkty sypkie, kawa i herbata, słodycze, kosmetyki, środki czystości oraz artykuły higieniczne dla dzieci i niemowląt.
Nowa kampania Netto
To właśnie po powyższe produkty klienci sięgają najczęściej i to one przekładają się w największym stopniu na wielkość miesięcznych wydatków w sklepie spożywczym.
Wsparciem komunikacyjnym dla działań z zakresu polityki cenowej ma być najnowsza kampania Netto: „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce”. Jest ona realizowana offline, przy użyciu nośników outdoorowych, POS oraz ulotki reklamowej Netto, a także w mediach i przy wykorzystaniu działań performance.
Zobacz też: Netto ma już 500 sklepów w całej Polsce