Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Netto chwali się dyskontowymi cenami

Sieć prowadzi stały monitoring cen najpopularniejszych produktów

przez Radosław Święcki
15 października 2021
w Newsy
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

„Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – to nazwa nowej kampanii Netto. Sieć podkreśla, że prowadzi stały monitoring cen ponad 500 produktów dostępnych na swoich półkach, porównując je do ofert w dyskontach obecnych na polskim rynku.

Netto podkreśla w komunikacie prasowym, że od dawna kształtuje swoją politykę cenową, bacznie przyglądając się sytuacji rynkowej. Celem – jak podaje sieć – jest zagwarantowanie jak najlepszych – dyskontowych – cen dla produktów dostępnych na półkach sieci.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Mamy ugruntowaną pozycję i wielu zadowolonych, lojalnych klientów w regionach, gdzie rozwijaliśmy się intensywnie odkąd jesteśmy obecni w Polsce. Poszerzenie zasięgu dzięki integracji Tesco z Netto dało nam powód do tego, by jeszcze aktywniej działać w obrębie cen i promocji. Obecnie, gdy właściwie z tygodnia na tydzień pojawiamy się w nowych miejscowościach, w których nas dotąd nie było, kluczowe są dla nas działania w zakresie pozyskania nowych klientów, i to na stałe, zwłaszcza biorąc pod uwagę niezwykle wysoką konkurencyjność w naszej branży – podkreśla Witold Baran, Dyrektor Handlowy Netto Polska.

Netto informuje, że stale – w cotygodniowych odstępach – monitoruje ceny ponad 500 produktów na swoich półkach, porównując je do ofert w dyskontach obecnych na polskim rynku. Weryfikacja dotyczy cen regularnych, nie promocyjnych.

Promocje są niewątpliwie korzystne z perspektywy klientów – w Netto stosujemy różne mechanizmy promocyjne, co tydzień oferując klientom nowe, atrakcyjne oferty, o czym można przekonać się chociażby przeglądając naszą gazetkę. Zależy nam jednak na tym, żeby niezależnie od promocji, które przecież są ograniczone w czasie, pokazać klientom, że to właśnie regularne, codzienne ceny są u nas bardzo korzystne. Chcemy, by nie musieli się zastanawiać, gdzie iść na zakupy, aby nie przepłacić. Mogą po prostu przyjść do Netto – podkreśla Witold Baran.

Monitoringiem cen objęte objęte są najlepiej sprzedające się artykuły z różnych kategorii, jak m.in. nabiał, wędliny, mięso, owoce i warzywa, produkty sypkie, kawa i herbata, słodycze, kosmetyki, środki czystości oraz artykuły higieniczne dla dzieci i niemowląt.

Nowa kampania Netto

To właśnie po powyższe produkty klienci sięgają najczęściej i to one przekładają się w największym stopniu na wielkość miesięcznych wydatków w sklepie spożywczym.

Wsparciem komunikacyjnym dla działań z zakresu polityki cenowej ma być najnowsza kampania Netto: „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce”. Jest ona realizowana offline, przy użyciu nośników outdoorowych, POS oraz ulotki reklamowej Netto, a także w mediach i przy wykorzystaniu działań performance.

Zobacz też: Netto ma już 500 sklepów w całej Polsce

Tags: Netto
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
RTV EURO AGD otwiera sklep w Świdwinie

RTV EURO AGD otwiera sklep w Świdwinie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version