Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Rusza Food Town w Fabryce Norblina

Bogata oferta barów i restauracji w jednym miejscu

przez Julia Szypulska
15 października 2021
w Newsy
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Już niebawem swoją działalność rozpocznie największy food hall w Warszawie – Food Town w Fabryce Norblina. Od 22 października na wszystkich odwiedzających czekać będą 23 różnorodne koncepty gastronomiczne i cztery oryginalne bary stworzone przez wielokrotnego laureata prestiżowych konkursów barmańskich – Tomasza Małka. Miejsce to, oprócz różnorodnej kuchni, oferuje także bogatą ofertę rozrywkową.

Food Town to unikalnie zaprojektowana przestrzeń gastronomiczna w Fabryce Norblina. Obejmuje ona pięć zabytkowych hal fabrycznych o łącznej powierzchni 3200 mkw. To największe tego typu miejsce w Warszawie. Jedna z hal dedykowana jest wydarzeniom kulturalnym i koncertom. Pozostałe z nich zorganizowane są tematycznie. Jest więc hala azjatycka, śniadaniowo-lunchowa, industrialna czy centralna. W Food Town będą działać 23 koncepty gastronomiczne. Zarówno ceny, jak i menu, będą przystępne dla osób o różnych gustach i oczekiwaniach. Impreza otwierająca Food Town rozpocznie się w piątek, 22 października.

Fot. Materiały prasowe

Kawiarnie, śniadania i szeroka oferta obiadowa

Nie możemy się doczekać, żeby zaprezentować warszawskim foodies to wyjątkowe i różnorodne miejsce. Rozpoczynamy wydarzeniem, które przyciągnie fanów nie tylko pysznego jedzenia, ale i wrażeń kulturalnych. Już w piątek wieczorem na scenie Food Town gościć będziemy imprezę z cyklu Warsaw Generation Beats, w ramach której wystąpią m.in. DJ Mariano MBH, Staszka selektah czy DJ 600V. W sobotę kontynuujemy koncerty, które poprowadzą Hirek Wrona i DJ Procentee. Wystąpią m.in. Bartek Królik z zespołem czy Monika Damaszko. Przez całą sobotę i niedzielę będzie można poznać sekrety kuchni wszystkich obecnych w Food Town konceptów poprzez całodzienną serię warsztatów kulinarnych – mówi Oliwia Hajn, General Event Manager w Food Town.

Przestrzeń norblinowskiego Food Town wypełnią kawiarnie, restauracje śniadaniowe i bardzo szeroka oferta obiadowa. Ta ostatnia obejmuje różne kuchnie europejskie, bliskowschodnie, azjatyckie, tex-mex i amerykańską. A także niestandardowe koncepty vege/vegan i inne. Wiele z nich pod szyldami, które pojawią się w Polsce po raz pierwszy. To m.in. Yaffo (kuchnia bliskowschodnia, w szczególności regionu Tel Avivu), Super Slice (pizza w stylu nowojorskim), Crêpes Store (naleśniki bretońskie z sezonowymi dodatkami), Bukhara (uzbecki street food), Les Frites, Casa Buena, Gnocchi czy Yaday Goflafle (wytrawne gofry bąbelkowe). Oprócz tego, funkcjonować będą Buena Vista Social Food (kuchnia karaibska oraz hawajskie poke bowl), Pho Kwadrat, Umamitu, pierwsze w Warszawie Papuvege, sandwiche od Smoke Philly Cheese Steak, znany z Nocnego Marketu koncept kolaboracyjny Soul Food i slodkowasna.pl – Fat Daddy Banh Mi Joint, Sando Rice Express (japońskie kanapki ryżowe onigirazu), Picknick (koncept oferujący zdrowe przekąski na ciepło i zimno), My Thai, Dim Sum Ramen, indyjskie Curry Leaves, American Food Truck in the House oraz Noodle House.

Fot. Materiały prasowe

Drinki w klimacie retro

W Food Town działać będą także cztery różne bary, prowadzone przez cocktail art directora Adama Grądziela oraz szefa barów Tomasza Małka – zwycięzcy 66 konkursów barmańskich na całym świecie, 4-krotnego Mistrza Roadhouse World Final oraz 4-krotnego zwycięzcy międzynarodowej ligi flair WFA Grand Slam. Pierwszy z nich to Old Shaker – jego inspiracją architektoniczną był produkowany w czasach świetności Fabryki Norblina shaker barmański. Zlokalizowany w sali industrialnej, wykonany z drewna, stali i miedzianych elementów w swojej ofercie skupi się na bourbonach, whisky, ginach, rumach i koktajlach oraz świeżym piwie z tanków. W kolejnym, Amaro Mio!, zlokalizowanym w części śniadaniowej, serwowane będą drinki w typie aperitif, spritz czy niskoalkoholowe. W sali przeznaczonej na wydarzenia kulturalne, obsługą gości zajmie się premium bar Gimlet – skoncentrowany na eleganckich koktajlach, urządzony w klasycznym stylu retro/glamour, z  wykorzystaniem drewna, cegły i stali. Ostatni z barów – Pandan – będzie znajdował się w hali azjatyckiej i swoim klimatem przypominać będzie miejsca znane z takich dzielnic jak nowojorski Chinatown.

Tworzymy naprawdę niesamowite miejsce, które zachwyci gości różnorodnością i poziomem – mówi Tomasz Małek – Beverage Director w Food Town. – Zaplanowaliśmy cztery różnorodne bary, w których serwować będziemy koktajle w stylu azjatyckim, aperitivo, klasycznym, koktajle lov ab, mocktaile, wegańskie i organiczne. Wszystko w duchu minimal waste – dodaje. 

W barach pracować będzie pięćdziesięcioosobowy zespół barmański, za którego szkolenie odpowiada Head of Training, Maciej Szymański.

Food Town w Fabryce Norblina będzie działał przez 7 dni w tygodniu od wczesnych godzin rannych (8.00 od poniedziałku do piątku, 9.00 w weekendy) do późnego wieczora (22.00 od poniedziałku do czwartku i 23.00 w niedzielę), oraz do 1.00 w nocy w piątki i 2.00 w soboty.

Rewitalizacja Fabryki Norblina już zakończona

Za projekt wnętrz odpowada pracownia Bernatek Architekci.

Rewitalizacja Fabryki Norblina na warszawskiej Woli dobiegła końca. Swoją działalność rozpoczęły już pierwsze koncepty – m.in. autorskie kino butikowe KinoGram oraz BioBazar – pierwszy w Polsce targ z ekologiczną, certyfikowaną żywnością. Jest też galeria sztuki Flow Art House, sklep z alkoholami świata, kwiaciarnia Buqiet oraz sklep jubilerski YES. W następnej kolejności ruszy multimedialne Muzeum Fabryki Norblina, Piano Bar z muzyką na żywo, jak również restauracje Soul Food oraz Blue Cactus. Na terenie Fabryki Norblina pojawi się także SuperPharm, monobrandowy sklep z autorską nalewką – Wiśniewski, a także sklep i bar z autorskim piwem kraftowym Uwaga Piwo. W kolejnym roku w swoje progi zaprosi gości Art Box Experience – pierwsza w Polsce digitalowa galeria sztuki oraz Apple Muzeum Polska. W Fabryce Norblina znajdzie się ponadto nowe studio radiowe newonce.radio oraz redakcje mediów należących do grupy newonce.media. Swoje centrum dentystyczne będzie mieć tu także sieć Medicover Stomatologia.

Więcej: WYWIAD: „Niestabilna sytuacja powoduje, że wiele firm wstrzymuje swoje plany rozwoju. Komercjalizacja nowego obiektu staje się dużym wyzwaniem” – mówi o rewitalizowanej Fabryce Norblina Kinga Nowakowska, Capital Park

Na terenie pofabrycznego kompleksu o powierzchni ponad 65 tys. mkw. powierzchni 41 tys. mkw. zajmują nowoczesne powierzchnie biurowe klasy A+. Z kolei pozostałe 24 tys. mkw. wypełniają koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe oraz handlowe. Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci.

Tags: Fabryka Norblina
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Neinver z 5-gwiazdkową oceną w klasyfikacji GRESB Benchmark za 2021 rok

Neinver z 5-gwiazdkową oceną w klasyfikacji GRESB Benchmark za 2021 rok

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version