Dziś (18 października) ruszyła akcja marki Less is more, należącej do Hebe. Z każdego sprzedanego kremu sieć przekaże złotówkę na rzecz Fundacji onkologicznej Alivia.
Aby wesprzeć akcję sieci Hebe, należy kupić dowolny krem Less is More (stacjonarnie lub online). Od każdego kremu przekazana zostanie złotówka na rzecz Fundacji Alivia. Akcja potrwa do 31 października.
Zachęcamy do dzielenia się akcją „Ty kupujesz, my pomagamy“ z innymi kobietami oraz do udostępniania zdjęć z wybranym kremem marki, oznaczając Hebe, Less is More i Fundację Alivia – czytamy w komunikacie prasowym Hebe.
Misją Fundacji Alivia jest mobilizowanie i aktywizowanie chorych na raka do odważnego, aktywnego życia. A także do poszukiwania najlepszych terapii, lekarzy i ośrodków oraz wszelkich informacji, które mogą poprawić wyniki leczenia i stan zdrowia pacjentów. Wizją Fundacji jest zmienienie złośliwego nowotworu w łagodną chorobę. Ma się to stać poprzez edukowanie, uświadamianie i reprezentowanie. Ale również wspieranie polskiej onkologii i dostarczanie pacjentom praktycznych narzędzi przydatnych w walce z nowotworem.
Październik – miesiąc świadomości dotyczącej raka
Warto przypomnieć, że październik to miesiąc świadomości dotyczącej raka. W tym okresie fundacje takie jak Alivia chcą szczególnie zachęcać do badań profilaktycznych i dbania o siebie nie tylko od zewnątrz, lecz także od środka.
Najczęściej występującym nowotworem u kobiet jest rak piersi. Z przywołanych w komunikacie danych wynika, że co roku choruje na niego blisko 1,7 mln kobiet na świecie. Tymczasem przy odpowiedniej profilaktyce i badaniach, wczesne wykrycie nowotworu nie musi być wyrokiem.
Zobacz też: Hebe wprowadza odroczone płatności