Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Hebe wspiera Fundację onkologiczną Alivia

Akcja charytatywna "Ty kupujesz, my pomagamy!" potrwa do końca października

przez Radosław Święcki
18 października 2021
w Newsy
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Dziś (18 października) ruszyła akcja marki Less is more, należącej do Hebe. Z każdego sprzedanego kremu sieć przekaże złotówkę na rzecz Fundacji onkologicznej Alivia.

Aby wesprzeć akcję sieci Hebe, należy kupić dowolny krem Less is More (stacjonarnie lub online). Od każdego kremu przekazana zostanie złotówka na rzecz Fundacji Alivia. Akcja potrwa do 31 października.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Zachęcamy do dzielenia się akcją „Ty kupujesz, my pomagamy“ z innymi kobietami oraz do udostępniania zdjęć z wybranym kremem marki, oznaczając Hebe, Less is More i Fundację Alivia – czytamy w komunikacie prasowym Hebe.

Misją Fundacji Alivia jest mobilizowanie i aktywizowanie chorych na raka do odważnego, aktywnego życia. A także do poszukiwania najlepszych terapii, lekarzy i ośrodków oraz wszelkich informacji, które mogą poprawić wyniki leczenia i stan zdrowia pacjentów. Wizją Fundacji jest zmienienie złośliwego nowotworu w łagodną chorobę. Ma się to stać poprzez edukowanie, uświadamianie i reprezentowanie. Ale również wspieranie polskiej onkologii i dostarczanie pacjentom praktycznych narzędzi przydatnych w walce z nowotworem.

Październik – miesiąc świadomości dotyczącej raka

Warto przypomnieć, że październik to miesiąc świadomości dotyczącej raka. W tym okresie fundacje takie jak Alivia chcą szczególnie zachęcać do badań profilaktycznych i dbania o siebie nie tylko od zewnątrz, lecz także od środka.

Najczęściej występującym nowotworem u kobiet jest rak piersi. Z przywołanych w komunikacie danych wynika, że co roku choruje na niego blisko 1,7 mln kobiet na świecie. Tymczasem przy odpowiedniej profilaktyce i badaniach, wczesne wykrycie nowotworu nie musi być wyrokiem.

Zobacz też: Hebe wprowadza odroczone płatności

Tags: Hebe
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Metro Properties uzupełnia portfolio w trzech centrach

Metro Properties uzupełnia portfolio w trzech centrach

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version