Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Metro Properties uzupełnia portfolio w trzech centrach

Wśród nowych najemców są m. in. sieć CCC oraz Kodano Optyk

przez Julia Szypulska
18 października 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Metro Properties wprowadza nowych najemców do centrów sieci M1 w Polsce – na Śląsku i na Mazowszu. Część marek obecnych w obiektach, prowadzonych przez doświadczonego zarządcę, zdecydowała się na zwiększenie powierzchni, przebudowę lub gruntowną renowację wnętrz. Zmiany w centrach M1 w Zabrzu, Czeladzi i Radomiu objęły łącznie ponad  3300 mkw. powierzchni handlowej.

Zmiany w portfolio najemców to stały element sprawnie funkcjonujących obiektów handlowych. Poziom najmu w centrach M1 sięga dzisiaj blisko 100 procent, mimo zawirowań spowodowanych lockdownami. Nowi najemcy uzupełnią ofertę trzech obiektów w Polsce. Część zdecydowała się na rozszerzenie dotychczasowej działalności, dostrzegając dobrą perspektywę rozwoju dla swoich biznesów oraz klarowne, partnerskie relacje na linii najemca – wynajmujący – mówi Justyna Hara, dyrektor działu najmu Metro Properties.

Obuwie i optyk w M1 w Radomiu

W centrum M1 w Radomiu po gruntownym remoncie, w nowoczesnej odsłonie klientów zaprosił sklep CCC. Na powierzchni 515 mkw dostępne są tam buty i akcesoria wielu znanych marek. Przestronne wnętrza sklepu wyposażono w wielkopowierzchniowe ekrany ledowe, prezentujące ofertę dostępną na miejscu i w internecie. W sklepie CCC na klientów czeka też specjalny skaner esize.me, tworzący model 3D stóp. To znaczne ułatwienie przy zakupach online, bo skaner mierzy nie tylko wielkość stóp, ale również ich szerokość i tęgość, dopasowując do każdego z modeli butów, dostępnych w sprzedaży.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Nowym najemcą w Radomiu jest też salon KODANO Optyk. To okulary korekcyjne i słoneczne oraz szkła i oprawki wielu znanych marek dostępne na powierzchni 71 mkw. Przy wejściu głównym do centrum M1 stanął też soczewkomat KODANO Optyk, umożliwiający samoobsługowy zakup soczewek w godzinach otwarcia obiektu.

Zobacz także: Kodano Optyk w Galerii Bemowo

M1 Zabrze z nową marką modową, artykułami dla domu w nowej odsłonie, pakietem usług i popularną restauracją

W Zabrzu na powierzchni 1206 mkw. w nowej odsłonie zaprasza Jysk. Znany sklep wyposażenia domu zyskał wyremontowane wnętrza, nowe meble i oświetlenie. 134 mkw. zajmie z kolei sklep z odzieżą marki ONLY. To propozycja dla kobiet, mężczyzn i dzieci ceniących modne i komfortowe ubrania oraz akcesoria.  Strefę restauracyjną uzupełniła Kuchnia Smaku z serwowanymi na wagę daniami kuchni polskiej. Restauracja już od dnia otwarcia zdobyła dużą popularność wśród klientów.

W M1 Zabrze zyskał też segment usług. Po renowacji wnętrz, zgodnej z najnowszymi standardami marki,  na 107 mkw. klientów zaprasza salon Orange. Na większą powierzchnię zdecydował się z kolei najemca, prowadzący aptekę Dbam o Zdrowie. Teraz oferta leków i artykułów do codziennej higieny jest dostępna na 205 mkw. Zachęcony popularnością wśród klientów, powierzchnię zwiększył również komis samochodowy AAA, zlokalizowany na zewnętrznym parkingu obiektu. Teraz samochody prezentowane są na 10 400 mkw.

M1 Czeladź otwiera nową drogerię, powiększa segment artykułów dla domu
i stawia na usługi

W niedalekiej Czeladzi, w centrum M1 już wkrótce otwarta zostanie drogeria Hebe, zajmując 253 mkw. Jak przekonują przedstawiciele marki, to produkty dla zdrowia i piękna, a Hebe jest nowoczesną i przyjazną drogerią, oferującą starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność.

Nowe wnętrza na powierzchni 175 mkw. zyskał salon biżuterii Apart, który w nowej odsłonie zaprosi już pod koniec października. Segment sklepów z artykułami dla domu wzbogaci z kolei marka Tefal, zajmując powierzchnię 123 mkw., a także powiększony sklep Home&You, którego oferta będzie dostępna dla klientów na powierzchni 360 mkw.

Mieszkańcy Czeladzi i okolic będą też korzystać z nowego salonu fotograficznego Kodak Sonar, powiększonego do 76 mkw. salonu Orange, a także punktu usług Tauron, sprzedającego gaz i prąd.

Metro Properties zarządza siecią dziewięciu centrów popularnej marki M1 w Polsce, zlokalizowanymi w centralnej i południowej części kraju. To 450 tysięcy mkw powierzchni handlowej, na której swoje sklepy i punkty usługowe prowadzi ponad 900 najemców niemal wszystkich branż.

Więcej: 333 umowy najmu – Metro Properties podsumowuje miniony rok

Tags: M1
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Szykują się nowe otwarcia w Galerii Jurajskiej

Szykują się nowe otwarcia w Galerii Jurajskiej

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version