Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Studenci z Wrocławia opracowali kolekcje kapsułowe dla CCC

Nagrodzona kolekcja trafi do produkcji, a potem sprzedaży

przez Julia Szypulska
20 października 2021
w Newsy
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Grupa CCC rozstrzygnęła kolejną edycję konkursu „Zaprojektuj kolekcję dla CCC”. W najnowszej odsłonie wzięli udział studenci Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Celem inicjatywy realizowanej z polskimi uczelniami artystycznymi jest wyłonienie najlepszych młodych projektantów obuwia, torebek i akcesoriów oraz umożliwienie im startu w świecie mody. We Wrocławiu najlepsza okazała się Monika Baran i jej propozycja kapsuły dla Gino Rossi. Julia Chudzik i Anna Skrobała, duet, który zaprojektował kolekcję dla Jenny Fairy, zajął natomiast drugie miejsce.

Zadaniem wrocławskich studentów było przygotowanie projektu kolekcji kapsułowej zgodnie z dwoma tematami przewodnimi: „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco” lub „Moda w świecie post-pandemic”. W ramach konkursu opracowali oni m.in. wizualizacje co najmniej pięciu modeli obuwia i co najmniej trzech modeli toreb oraz akcesoriów, moodboardy ilustrujące ideę koncepcji oraz opisy projektów z uwzględnieniem inspiracji oraz rysunku technicznego.

Nie tylko wygląd, ale i funkcjonalność

Wszystkie propozycje studentów były niezwykle kreatywne i reprezentowały świeże podejście do mody. Spośród zgłoszonych prac wybraliśmy te kolekcje, które zrobiły na nas wrażenie nie tylko estetyczne, ale także zwróciły naszą uwagę swoją funkcjonalnością. Wyróżnione kolekcje są wyjątkowo dobrymi przykładami synchronizacji tych dwóch aspektów – mówi Valeriya Musina, Dyrektor Kreatywny Grupy CCC.
Spośród nadesłanych prac komisja konkursowa wyłoniła dwie kolekcje. Pierwsze miejsce zajęła Monika Baran i jej propozycja kapsuły dla Gino Rossi. Julia Chudzik i Anna Skrobała, duet, który zaprojektował kolekcję dla Jenny Fairy, zdobył natomiast drugą lokatę.

Proces tworzenia od kulis

Dla studentów takie inicjatywy to przede wszystkim wyjątkowa szansa, aby na własne oczy zobaczyć cały proces tworzenia – od projektowania produktów, aż po ich wystawienie na półki w sklepie. Ale też okazja, żeby pokazać swój talent specjalistom w dziedzinie mody i sprawdzić swoje wyczucie trendów. Dlatego tego typu przedsięwzięcia dają studentom wyjątkowo cenne doświadczenia – mówi profesor Agata Danielak-Kujda, Dziekan Wydziału Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych.
W konkursie organizowanym przez Grupę CCC, poza wrocławską Akademią Sztuk Pięknych, wzięły udział również radomski Wydział Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego oraz łódzka ASP.
Dla autorów najlepszych projektów Grupa CCC przewidziała nagrody pieniężne, a także staż w firmie. Natomiast już wkrótce spółka wyprodukuje jedną z nagrodzonych we wszystkich etapach konkursu kolekcji i wprowadzi ją do sprzedaży w sklepach CCC.
Zobacz także: CCC wprowadza płatności odroczone w sklepach stacjonarnych
Tags: CCC
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Netto Polska z nowym CEO

Netto Polska z nowym CEO

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version