Galeria Różana w Kutnie odnotowała 20-proc. wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z 2019 rokiem. Przybyło również klientów, którzy przyjeżdżają do centrum handlowego częściej niż dwa lata temu.
Galeria Różana porównała cztery miesiące tego roku, od maja do sierpnia włącznie, do roku 2019. Wzrost wartości sprzedaży w jej sklepach wyniósł aż 20 proc., a liczba odwiedzających wzrosła o 3 proc.
To efekt intensywnej pracy nad uatrakcyjnieniem struktury najemców od czasu przejęcia centrum w 2017 roku. W tym czasie podpisaliśmy umowy najmu z nowymi partnerami biznesowymi na łączną powierzchnię ponad 6700m², wprowadziliśmy atrakcyjne marki, a wielu dotychczasowych najemców zdecydowało się na zwiększenie powierzchni swoich sklepów – podsumowuje Anna Polak, Head of Leasing w MMG.
Metamorfoza i nowi najemcy
Master Management Group jest też przekonana, że większe zainteresowanie klientów zawdzięcza konsekwentnej pracy nad pozyskaniem nowych najemców. Nie bez znaczenia było też zwiększenie powierzchni tych najpopularniejszych. W sierpniu Galeria Różana zaprosiła klientów do pierwszego w mieście sklepu Half Price, który zajął blisko 1400 m². Wcześniej dotychczasowego operatora spożywczego zastąpiła Biedronka, największy i najpopularniejszy obecnie sklep tego formatu w Polsce. Do grona najemców dołączyło również Pepco, Vistula z ofertą mody męskiej czy salon biżuterii Yes. O 1750 m² zwiększyły powierzchnię sprzedaży popularne marki, jak salon obuwia CCC, czy sklepy sportowe 4F, Martes Sport i 50 Style.
Silna i trwała tendencja wzrostowa wskaźnika konwersji pozwala popularnym markom na kreślenie jasnych planów rozwoju właśnie w Galerii Różanej. Nie bez znaczenia jest też obecność naszego centrum w najpopularniejszej strefie zakupowo – rozrywkowej w regionie. Obok marketu budowlanego Leroy Merlin, aquaparku, restauracji Mc Donalds czy stacji paliw – mówi Arkadiusz Pawlak, Property Manager Galerii Różanej w MMG.
Więcej: Master Management Group przebudowuje centrum w Ciechanowie
Kutno – miasto róż
Galeria Różana została oddana do użytku w 2014 roku. W portfolio centrum znajdują się marki z różnych kategorii zakupowych, m.in.: mody, artykułów wnętrzarskich i RTV, zdrowia i urody, sportu czy biżuterii. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe takie jak: H&M, Jysk, Media Expert, Reserved, Diverse, 4F, Martes Sport, CCC, Rossmann i Half Price. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. W 2019 roku obiekt zyskał nową lokalną nazwę, dzięki czemu stał się częścią marki miasta: „Kutno – miasto róż”. Galerię Różaną tworzą dwa obiekty o łącznej powierzchni 16 100 m².