Podczas tegorocznej edycji European Circular Retail Congress sieć Carrefour Polska została nagrodzona tytułem Retailer of The Year w kategorii Sieci Multiformatowe. Przedstawiciele sieci podkreślają, że nagroda jest dla nich potwierdzeniem dobrze obranej transformacji żywieniowej.
Retailer of the Year to wyróżnienie w branży handlu i dystrybucji, przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym przez ich partnerów handlowych.
Partnerem merytorycznym, który przeprowadza ankietę mającą na celu wyłonienie zwycięzców nagrody, jest firma badawcza Nielsen IQ. Badanie pozwala ocenić pięć wskazanych obszarów współpracy – wizerunek, współpracę, relacje, logistykę i warunki, jak również poziom zadowolenia z nich we współpracy z poszczególnymi sieciami handlowymi.
Wyjątkowa nagroda, bo przyznana głosami partnerów
Retailer of the Year to dla nas nagroda szczególna i wyjątkowo wartościowa, bo przyznana głosami naszych partnerów biznesowych – mówiła podczas ceremonii wręczania nagród Justyna Orzeł, Wiceprezes Zarządu, Sekretarz Generalny i Dyrektor Zasobów Ludzkich Carrefour Polska.
Ten sukces jest potwierdzeniem, że zarówno obrana przez nas strategia transformacji żywieniowej i związanych z nią działań biznesowych, jak również współpracy z dostawcami i codziennego dbania o dobre relacje, przynosi efekty i odpowiada na potrzeby wszystkich uczestników rynku. Traktujemy ją również jako zobowiązanie do dalszej pracy na rzecz naszych klientów i dostawców oraz do tego, abyśmy wszyscy zachęcali Polaków do tego, aby jedli mądrze – dodała.
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Centrum Targowo-Kongresowym Global EXPO w Warszawie, podczas European Circular Retail Congress. Wydarzenie skupia firmy z branży handlu detalicznego i CPG, którym zależy na działalności opartej o zasady zrównoważonego rozwoju.
Zobacz też: Carrefour rozszerza usługę Carrefour Drive