Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Carrefour Polska z nagrodą Retailer of the Year

Retailer of the Year to wyróżnienie w branży handlu i dystrybucji

przez Radosław Święcki
2 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Fot. Carrefour Polska

Fot. Carrefour Polska

Podczas tegorocznej edycji European Circular Retail Congress sieć Carrefour Polska została nagrodzona tytułem Retailer of The Year w kategorii Sieci Multiformatowe. Przedstawiciele sieci podkreślają, że nagroda jest dla nich potwierdzeniem dobrze obranej transformacji żywieniowej.

Retailer of the Year to wyróżnienie w branży handlu i dystrybucji, przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym przez ich partnerów handlowych.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Partnerem merytorycznym, który przeprowadza ankietę mającą na celu wyłonienie zwycięzców nagrody, jest firma badawcza Nielsen IQ. Badanie pozwala ocenić pięć wskazanych obszarów współpracy – wizerunek, współpracę, relacje, logistykę i warunki, jak również poziom zadowolenia z nich we współpracy z poszczególnymi sieciami handlowymi.

Wyjątkowa nagroda, bo przyznana głosami partnerów

Retailer of the Year to dla nas nagroda szczególna i wyjątkowo wartościowa, bo przyznana głosami naszych partnerów biznesowych – mówiła podczas ceremonii wręczania nagród Justyna Orzeł, Wiceprezes Zarządu, Sekretarz Generalny i Dyrektor Zasobów Ludzkich Carrefour Polska.

Ten sukces jest potwierdzeniem, że zarówno obrana przez nas strategia transformacji żywieniowej i związanych z nią działań biznesowych, jak również współpracy z dostawcami i codziennego dbania o dobre relacje, przynosi efekty i odpowiada na potrzeby wszystkich uczestników rynku. Traktujemy ją również jako zobowiązanie do dalszej pracy na rzecz naszych klientów i dostawców oraz do tego, abyśmy wszyscy zachęcali Polaków do tego, aby jedli mądrze – dodała.

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Centrum Targowo-Kongresowym Global EXPO w Warszawie, podczas European Circular Retail Congress. Wydarzenie skupia firmy z branży handlu detalicznego i CPG, którym zależy na działalności opartej o zasady zrównoważonego rozwoju.

Zobacz też: Carrefour rozszerza usługę Carrefour Drive

 

 

Tags: Carrefour
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
„Peelingi kawowe to był strzał w dziesiątkę” – mówi Łukasz Kaliciński, the White Bear Coffee

"Peelingi kawowe to był strzał w dziesiątkę" - mówi Łukasz Kaliciński, the White Bear Coffee

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version