Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Peelingi kawowe to był strzał w dziesiątkę” – mówi Łukasz Kaliciński, the White Bear Coffee

the White Bear Coffee daje fusom z kawy drugie życie

przez Radosław Święcki
3 listopada 2021
w Wywiady
0
Łukasz Kaliciński, CEO the White Bear Coffee

Łukasz Kaliciński, CEO the White Bear Coffee

„Staramy się, aby w naszym biznesie zero waste było ważnym ogniwem. Peelingi kawowe to niejedyna opcja, gdzie wykorzystujemy coś, co miało już swoje życie” – mówi w rozmowie z Retail Journal Łukasz Kaliciński, CEO the White Bear Coffee.

Radosław Święcki: Rozmawiamy niemal pół roku po odmrożeniu branży gastronomicznej. Czy Polacy w ostatnich miesiącach wrócili do picia kawy „na mieście”?

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Łukasz Kaliciński: Zdecydowanie tak. Wszystkim nam brakowało wspólnego wyjścia i wypicia filiżanki kawy z bliską nam osobą. Kawa to nie tylko napój, ale również cały rytuał spędzenia przy niej czasu.

Przed odmrożeniem możliwa była sprzedaż na wynos. Czy kawiarnie the White Bear Coffee to w jakiś sposób ratowało?

Nasi goście podczas pandemii nie zapomnieli o nas i naszej kawie, więc chętnie przychodzili po nią na wynos w kubku. Również mogli kupić kawę z naszej palarni dostępną we wszystkich naszych kawiarniach, aby móc cieszyć się jej smakiem w domu.

Daliście państwo fusom z kawy drugie życie i stworzyliście z firmą Fussy kawowe peelingi. Jakim cieszą się one zainteresowaniem?

Cały czas staramy się, aby w naszym biznesie zero waste było ważnym ogniwem. Peelingi kawowe to zdecydowanie był strzał w dziesiątkę! Natomiast to niejedyna opcja, gdzie wykorzystujemy coś, co miało już swoje życie. Jednym z naszych głównych produktów jest kawa z naszej palarni pakowana w opakowania kartonowe z recyklingu.

Podkreślacie, że peelingi kawowe są zupełnie naturalne. Z jakich składników się one składają?

Tylko i wyłącznie naturalnych, m.in. olejków z:

  • migdałów – wygładza, nawilża, jest pełen wit. A, D, E;
  • awokado – silnie regeneruje, działa antyzapalnie i przeciwalergicznie;
  • jojoba – redukuje stany zapalne, działa antybakteryjnie;
  • marula – regeneruje popękaną i spierzchniętą skórę, zwiększa jej elastyczność;
  • chia – najwyższa wśród olei zawartość Omega-3, Omega-6, działa antyoksydacyjnie, łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia, niweluje uczucie świądu;
  • śliwka – zapobiega łuszczeniu, zmniejsza skłonność do wyprysków;
  • tamanu – pobudza regenerację tkanek, podwyższa odporność na infekcje.

Nowe lokale w przyszłym roku

Wracając do samych kawiarni. White Bear Coffee to koncept franczyzowy. Ile lokali działa dzisiaj pod tą marką?

Aktualnie mamy cztery kawiarnie oraz dwa punkty, gdzie kawę możemy kupić na wynos. Kilka kolejnych lokali jest już w remoncie. Planujemy ich otwarcie na początek przyszłego roku.

Jakim kapitałem trzeba dysponować, aby otworzyć swoją kawiarnię i w jakim czasie inwestycja się zwraca?

Koszt inwestycji oscyluje w granicach 240 tys. złotych. Zwrot inwestycji jest zależny od poniesionych kosztów, przede wszystkim na remont lokalu. Część z naszych punktów wcale nie wymagała wielkich nakładów. Zwrot inwestycji – uśredniając – następuje po ok. 12 miesiącach.

Wspomniał pan, że planujecie na początku przyszłego roku otwarcie nowych lokali. Jakie jeszcze macie państwo plany na najbliższy czas?

Szukamy kolejnych ciekawych lokalizacji, aby powiększać rodzinę Misia (śmiech). Rozpoczęliśmy już rozmowy z kolejnymi franczyzobiorcami. Teraz pozostaje kwestia dopięcia szczegółów, aby następne lokale pojawiały się na mapie Polski. Planujemy też poszerzanie naszego asortymentu w kawiarniach, tak, aby co jakiś czas zaskoczyć naszych gości jakąś nowością w menu.

Rozmawiał Radosław Święcki

Tags: The White Bear
ShareTweet

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Centra handlowe

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC
Centra handlowe

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent
Centra handlowe

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Grzegorz Mroczek Cream property Advisors
Centra handlowe

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Przemysłąw Lutkiewicz, LPP
Centra handlowe

„Przywróciliśmy funkcjonowanie ok. 25 proc. naszych salonów stacjonarnych na Ukrainie” – mówi Przemysław Lutkiewicz, LPP

Następny artykuł
Nowe modowe marki w Port Łódź

Nowe modowe marki w Port Łódź

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version