Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Atrium Promenada zbiera męską odzież dla osób w kryzysie bezdomności

Akcja będzie realizowana od 15 do listopada br.

przez Radosław Święcki
8 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Atrium Promenada/materiały prasowe

Atrium Promenada/materiały prasowe

Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada, wraz z Fundacją Daj Herbatę, organizuje drugi obieg ubrań. Od 15 do 20 listopada do specjalnie w tym celu uruchomionego punktu w galerii można przynosić ciepłą odzież męską. Ubrania trafią do osób w kryzysie bezdomności, którymi na co dzień opiekują się wolontariusze fundacji.

Misją Fundacji Daj Herbatę jest niesienie pomocy materialnej oraz terapeutycznej osobom bezdomnym i wykluczonym społecznie. Wolontariusze Fundacji rozdają potrzebującym ciepłe jedzenie, ubrania czy inne niezbędne artykuły życia codziennego. Niosą również pomoc prawną, terapeutyczną, socjalną, medyczną oraz higieniczno – sanitarną.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Z Fundacją Daj Herbatę współpracuje warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada, które organizuje zbiórkę mającą na celu pozyskanie odzieży zimowej.

Akcja będzie realizowana od 15 do 20 listopada br. w godzinach 13.00-19.00, na specjalnie na ten cel uruchomionym stanowisku, zlokalizowanym na poziomie 0, przy punkcie informacyjnym galerii.

Jakie ubrania należy przynosić?

Aby przekazywane ubrania mogły trafić do potrzebujących, muszą spełnić określone kryteria. Powinna to być odzież męska w rozmiarze od L w górę: kurtki (bez kożuchów), bluzy, jeansy, spodnie dresowe, rękawiczki, kalesony, bielizna i buty (tylko pary).

Odzież powinna być czysta i kompletna. Może być nowa lub używana, istotne w tym wypadku jest, aby była w takim stanie, w jakim ją nosimy.

Ponadto na rzecz potrzebujących można przekazywać sprawne telefony komórkowe (bez simlocka).

W naszej codziennej działalności nie zapominamy o kwestiach społecznych. Pandemia z jednej strony dodatkowo uaktywniła naszą wrażliwość na drugiego człowieka, ale z drugiej zwiększyła wyzwania socjalne, w tym wskaźnik osób bezdomnych czy społecznie wykluczonych. Dlatego pragniemy uczulić na te kwestie naszych klientów, gości i środowiska, z którymi na co dzień współpracujemy – podkreśla Dorota Morawska, Marketing Manager Atrium Promenada.

Wspólnie z Fundacją Daj Herbatę zachęcamy wszystkich, którzy nie wiedzą co zrobić z zalegającą w szafach odzieżą do przyniesienia jej do Atrium Promenada. Wolontariusze z pewnością zrobią z niej użytek, zwłaszcza w obliczu nadchodzącej zimy – dodaje.

Inicjatywa jest elementem programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Zobacz też:  Guess rozwija koncept handlowy w Atrium Promenada

Tags: Atrium Promenada
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Park Handlowy MultiBox w Szamotułach już otwarty

Park Handlowy MultiBox w Szamotułach już otwarty

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version