Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

E.Leclerc otwiera sklep w Świdnicy

Inauguracji obiektu będzie towarzyszyć 6-dniowa akcja promocyjna pod hasłem Ekologia, Bezpieczeństwo i Zdrowie

przez Blanka Dżugaj
12 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Fot. Depositphotos

Fot. Depositphotos

Poniedziałek to najgorszy dzień tygodnia? Nie najbliższy i nie w Świdnicy, gdzie 15 listopada nastąpi wielkie otwarcie supermarketu E.Leclerc. Towarzyszyć mu będą liczne atrakcje dla klientów m.in. warsztaty tworzenia lasu w słoiku. 

W poniedziałek 15 listopada o godzinie 9.00 podwoje dla klientów otworzy sklep E.Leclerc w Świdnicy. Nowy supermarket o powierzchni 5060 m kw. mieści się przy ulicy Strzegomskiej 2. Do dyspozycji kupujących odda 420 miejsc parkingowych oraz stację paliw E.Leclerc.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Warsztaty ekologiczne i las w słoiku

W ramach inauguracji, począwszy od dnia otwarcia przez cały tydzień do 20 listopada, sklep organizować będzie atrakcje dla małych i dużych konsumentów. Przebiegać one będą pod hasłem Ekologia, Bezpieczeństwo i Zdrowie. Każdy, kto odwiedzi nowy świdnicki E.Leclerc w dniach 15 i 19 listopada będzie mógł uczestniczyć w warsztatach ekologicznych „Nie wyrzucaj – wykorzystaj”. Chętni będą tworzyć ze zwykłych słoików po ogórkach niezwykłe własnoręcznie zasadzone lasy. Oprócz zyskania ozdoby i pamiątki, klienci nauczą się, w jaki sposób dbać o rośliny i planetę.

Więcej: E.Leclerc kontynuuje realizację strategii marek własnych dla zrównoważonego rozwoju

To jednak nie wszystko. Żeby zadbać o innych, należy zacząć od siebie. Dlatego od 15 do 18 listopada klienci będą mogli skorzystać z konsultacji z trenerem medycznym. Każdy chętny sprawdzi swoją produktywność fizyczną, wydolność organizmu czy grubość tkanki tłuszczowej. A co z najmłodszymi klientami? Dla nich przez cały tydzień supermarket przewidział konkurencje sprawnościowe, eksperymenty i doświadczenia.

Stowarzyszenie E.Leclerc działa w Polsce od 1995 roku. To grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami i współpracują z regionalnymi producentami, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków. Każdy sklep to odrębny podmiot. Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5 tys.  pracowników w 46 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 16 województw.

 

Tags: E.Leclerc
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Vistula w Designer Outlet Gdańsk zalicza wielki powrót

Vistula w Designer Outlet Gdańsk zalicza wielki powrót

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version