Jysk przygotował dla klientów kampanię, w której za zakupy z własną torbą można otrzymać 15 proc. rabat. Dotyczy ona produktów, które klient zmieści w torbie.
Kampania „Przynieś swoją torbę na zakupy i otrzymaj rabat” – jak podkreśla w komunikacie prasowym Jysk – ma zachęcać do korzystania z toreb wielorazowego użytku.
Chcemy zachęcać do dobrych nawyków i ograniczania ilość zużywanych siatek, worków, torebek. Wiele osób posiada taki nawyk i zabiera swoje torby na zakupy spożywcze. Jednak dużo rzadziej pamiętamy o tym, wybierając się po produkty wyposażenia wnętrz – podkreśla Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji JYSK Polska.
Obecnie mamy czas przygotowania do świąt, stąd wielu z nas wybiera dekoracje świąteczne. Idealnie zmieszczą się w większe torby. Przy czym zachęcamy również klientów do przemyślanych zakupów. Wybór dekoracji świątecznych jest ogromny, a wiele z zakupionych rzeczy można przearanżować i używać przez cały rok w naszych wnętrzach – dodaje.
Kampania promująca zakupy z własną torbą to pomysł pracownika działu marketingu Jysk. Pan Maciej na co dzień sam prowadzi bardzo świadomy ekologicznie tryb życia i używa własnych toreb. Czyni to niezależnie od rodzaju zakupów, które potrzebuje w danym momencie zrobić.
![](https://retailjournal.pl/wp-content/uploads/2021/11/jysk.jpg)
Jysk współpracuje z influencerami
Sieć zdecydowała się również promować torby wielorazowego użytku podczas zakupów także wśród influencerów na Instagramie. W okresie trwania kampanii (12-13 listopada br.) można śledzić posty przypominające o rabacie, jak i ekologicznych aspektach używania toreb wielorazowych, pod hasłem #zTorbadoJYSK.
Promocja związana z własną torbą obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych i łączy się z innymi, więc dotyczy również artykułów w już obniżonych cenach. Warto podkreślić, że wielkość torby, którą przyniosą klienci nie ma znaczenia.
Dla klientów, którzy przyjdą bez własnej torby, Jysk oferuje torby wielokrotnego użytku, dostępne w sprzedaży.
Zobacz też: Jysk otworzy sklepy w Turcji