Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

SPAR otwiera nowy format TOPS! czyli sklep w sklepie

Nowy format TOPS! jest dostępny w Eurospar w Poznaniu, przy ul. Druskiennickiej.

przez Radosław Święcki
17 listopada 2021
w Franczyza
2
SPAR nowy format/Fot. materiały prasowe

SPAR nowy format/Fot. materiały prasowe

Sieć SPAR uruchomiła pierwszy w Polsce nowy format TOPS Liquor – sklep w sklepie, gdzie sprzedawane są alkohole. TOPS! Ma wydzieloną, odrębną przestrzeń, kasy i specjalne oferty promocyjne.

TOPS! to największa marka alkoholowa w RPA. Rozwinęła się przy sklepach SPAR – to efekt południowoafrykańskiego prawa, które zabrania sprzedaży alkoholu wewnątrz sklepu. Stąd konieczne są odrębne placówki. Teraz rozwijamy ten nowy, sprawdzony przez SPAR format TOPS! w Polsce . Nasi klienci mają szeroki wybór i komfortowe warunki zakupu – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

SPAR rozwija marki własne

Ponadto SPAR wprowadził innowacje w markach własnych – teraz dostępna jest pełna gama produktów SPAR N°1 Value. Asortyment obejmuje około 100 indeksów. Znajdują się w nich karmy dla zwierząt domowych, chusteczki do użytku domowego, do rąk i dla niemowląt czy papier toaletowy. Wzrost udziału marki własnej SPAR w sprzedaży w Polsce przekracza rokrocznie 22proc. Również w roku bieżącym.

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Przeczytaj także: SPAR mini Świdnik 

SPAR w Polsce wprowadzi do oferty 70 ze 100 pozycji marki własnej SPAR N°1 Value jeszcze w tym roku. Obecnie SPAR Polska oferuje ponad 450 produktów pod własną marką. 20% z nich to produkty eksportowe – w tym wina z RPA i Włoch. Większość produktów marki SPAR N°1 produkowana jest w Polsce.

Kampania wizerunkowa sklepów SPAR

SPAR jako sieć sklepów spożywczych, które prowadzone są przez polskich przedsiębiorców, rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan”.

Kampania obejmie sponsoring programów w TVP i TVN, bilboardy, zabawną akcję z udziałem klientów na portalu Facebook, a także monitory, plakaty i gazetki promocyjne w sklepach.  Kampania trwa od początku października do końca listopada 2021 roku. Celem kampanii jest promowanie sklepów SPAR nastawionych na jak najlepsze doznania zakupowe klienta.

O Grupie SPAR

The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w 5 innych krajach afrykańskich, w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.

 

 

Tags: SPAR
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów
Franczyza

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Następny artykuł
Wardrobing uprawia jeden na pięciu milenialsów – jak sklepy na tym tracą?

Wardrobing uprawia jeden na pięciu milenialsów - jak sklepy na tym tracą?

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version