Sklep Action w centrum handlowym Galeria Solna ma się otworzyć dla mieszkańców Inowrocławia jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia.
Należąca do EPP Galeria Solna podąża na najświeższymi trendami i stawia na popularne i bardziej sprofilowane pod potrzeby mieszkańców Inowrocławia koncepty. Centrum handlowe podpisało umowę na wynajem niemal 1000 mkw. ze znaną siecią Action.
W listopadzie planujemy zakończyć obecny proces rekomercjalizacji Galerii Solnej. Jeszcze w tym roku w naszym centrum otworzy się supermarket spożywczy pod szyldem Netto oraz sklep non-food sieci Action. Prowadzimy także zaawansowane rozmowy z innymi markami, które są zainteresowane wzmocnieniem swojej obecności w Inowrocławiu. Nowych najemców będziemy ogłaszać sukcesywnie. Liczymy na to, że przemodelowana oferta przypadnie do gustu klientom naszego centrum. W 2022 rok chcemy wejść ze 100% poziomem najmu – komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP.
Galeria Solna i rozchwytywana sieć Action
Action to międzynarodowa sieć sklepów niespożywczych. Oferuje klientom łącznie ponad 6 tys. produktów codziennego użytku w przystępnych cenach. W Action znajduje się asortyment z 14 kategorii. Wśród nich m.in.: dekoracje, zabawki, hobby, DIY, artykuły gospodarstwa domowego, ogrodnicze czy sportowe. Tym, co zdecydowanie wyróżnia sieć Action, jest element niespodzianki, wynikający z tego, że dwie trzecie produktów w ofercie dynamicznie rotuje. Dzięki temu konsumenci co tydzień będą mogli wybierać spośród 150 nowych artykułów podczas wizyty w sklepie Action w Galerii Solnej.
Przeczytaj także: Action – zrównoważony rozwój
Cieszę się, że marka Action dołączy do oferty handlowej Galerii Solnej. Wiem, że mieszkańcy Inowrocławia lubią zakupy w naszym sklepie, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie już drugiego marketu w mieście. Szeroka oferta dobrej jakości produktów w niskich cenach z pewnością sprawi, że zakupy w Action będą dla klientów przyjemnością – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.
Galeria Solna, jedyne centrum handlowe w Inowrocławiu, dysponuje 24 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej z szeroką ofertą handlowo-usługową. W centrum znajdują się m.in.: szeroki wybór sklepów wiodących marek, kawiarnie i food court oraz punkty usługowe. Doskonałą dostępność do obiektu zapewnia dwupasmowa ulica Wojska Polskiego oraz przebiegająca wokół ścieżka rowerowa. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowano ponad 900 miejsc parkingowych.
O EPP
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania). Ich łączna wartość wynosi ponad 2 mld euro. Łączna powierzchnia najmu wynosi natomiast ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych. Najemcom dostarcza atrakcyjną powierzchnię i innowacyjne rozwiązania, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT. Notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).