Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Jula będzie czynna w niedziele niehandlowe

Jula po podpisaniu umowy z GLS stała się oficjalnie placówką pocztową

przez Blanka Dżugaj
24 listopada 2021
w Centra handlowe
1
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Od dnia 28 listopada 2021 roku 16 sklepów Jula w całej Polsce będzie otwartych we wszystkie niedziele. 

Jula nawiązała współpracę z firmą GLS w zakresie świadczenia usługi pocztowej i uzyskała status placówki pocztowej. Wdrożenie tych usług pozwoli sieci na prowadzenie działalności również w niedziele niehandlowe.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Niedziele tylko dla chętnych

Liczba placówek otwieranych przez konkurencję rośnie. Decyzja o pracy multimarketów Jula 7 dni w tygodniu została podjęta w odpowiedzi na zapotrzebowanie i wymogi stawiane przez rynek. Klienci sieci będą mieli możliwość zakupów w dowolnie wybranym dniu.

Przeczytaj także: Jula – outlet 

Jula posiada w sprzedaży nie tylko produkty DIY, czy te związane z domem i ogrodem, ale również szereg dodatkowych kategorii, jak chociażby artykuły gospodarstwa domowego, zabawki, auto-moto, odzież casual i roboczą.

W niedziele niehandlowe pracować będą tylko Ci, którzy zadeklarują taką chęć. Jak zapowiada sieć za wszystkie pracujące niedziele w tym okresie pracownik otrzyma dodatkowe wynagrodzenie, również za te, które w myśl przepisów są handlowe.

O sieci Jula

Firma Jula powstała w 1979 roku jako firma rodzinna. Karl-Johan Blank, właściciel Jula, czynnie angażował się w budowanie firmy od samego początku. Przez kolejne kilka lat Jula rozwinęła się w grupę, Jula Holding Group. Działa ona w obszarach handlu detalicznego, nieruchomości, środowiska, energii, finansów, logistyki i hoteli.
Siedziba grupy Jula Holding znajduje się w Skara w Szwecji. Grupa zatrudnia około 4000 pracowników. Sprzedaż firmy w 2020 roku wyniosła nieco ponad 9,8 miliarda SEK.

Firma handlowa Jula zapoczątkowała rozwój całej grupy. Jula oferuje klientom szeroką i starannie dobraną gamę produktów do domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas. Zakupów można dokonać za pośrednictwem sklepu internetowego oraz łącznie 115 multimarketów: 62 w Szwecji, 37 w Norwegii i 16 w Polsce.

Tags: Jula
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Kolejni najemcy i nowe koncepty w Atrium Promenada

Atrium Promenada angażuje się w ważne świąteczne akcje na rzecz najmłodszych

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version