Media Expert realizuje plany związane z uruchomieniem sprzedaży w lokalizacjach, w których dotychczas działalność handlową prowadziła marka Norauto. Otwarcie 2 grudnia oznacza, że Media Expert włączyła do swojej sieci już 11 z 26 przejętych od Norauto obiektów.
Warszawa wzbogaci się o jeszcze jeden elektromarket Media Expert
Kolejne trzy lokalizacje, w Warszawie i Piasecznie, oddane zostaną do użytku klientów w I kwartale przyszłego roku. Łączna powierzchnia brutto elektromarketów, które sieć uruchomiła w dotychczasowych lokalizacjach Norauto, wynosi niemal 11,5 tys. mkw.
Proces włączania przejętych od Norauto obiektów przebiega zgodnie z planem. Jesteśmy zadowoleni z postępu prac i zainteresowania klientów naszą ofertą w nowych lokalizacjach. To miejsca z dużym potencjałem handlowym, wolnostojące, zapewniające wygodny dojazd i możliwość bezproblemowego zaparkowania auta. Ten standard jest dla nas szczególnie interesujący. Nie ukrywam, że chcemy się wciąż rozwijać w wielu miejscach w Polsce i stale sondujemy możliwość przejmowania obiektów o podobnych walorach i funkcjonalności – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.