Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

WYWIAD: „Galeria Północna w świątecznej odsłonie zachwyci nawet najbardziej wymagających” – mówi Roman Bugajczyk

Galeria Północna jest przygotowana nie tylko na święta, ale też wszelkie scenariusze związane z pandemią

przez Radosław Święcki
9 grudnia 2021
w Wywiady
2
Roman Bugajczyk Galeria Północna

Roman Bugajczyk, Galeria Północna

O świątecznych atrakcjach, ewentualnych obostrzeniach, działaniach CSR-owych, a także atrakcjach na przypadające w przyszłym roku 5-lecie rozmawiamy z Romanem Bugajczykiem, dyrektorem Galerii Północnej.

Radosław Święcki: Rozmawiamy w Mikołajki, dzień ten to, jak wiadomo, swoisty przedsmak świąt Bożego Narodzenia. Jest to więc dobry moment, by zapytać o atrakcje, które przygotowała Galeria Północna dla swoich klientów na ten niezwykły czas przedświątecznej gorączki.

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Roman Bugajczyk: Galeria Północna w świątecznej odsłonie zachwyci nawet najbardziej wymagających. Wrażenie z pewnością zrobi gigantyczna choinka z urokliwym domkiem, a w zimowy klimat wprowadzą ogromne niedźwiedzie polarne. Świątecznych wysp jest dużo więcej, zapraszamy, by przekonać się o tym osobiście. Liczne dekoracje stanowią idealne tło do pamiątkowych zdjęć.

Ponadto, klienci Północnej mogą spróbować swoich sił w jeździe na łyżwach. Na parkingu zewnętrznym galerii, wzdłuż ul. Trakt Nadwiślański, zostało otwarte Lodowisko Północne o powierzchni 450 metrów kwadratowych. Będzie ono czynne do końca lutego przyszłego roku. Korzystanie z tej atrakcji ułatwia szatnia i wypożyczalnia niezbędnych akcesoriów: łyżew i kasków oraz pingwinków do nauki jazdy dla początkujących. Zaostrzone przez sportową aktywność apetyty zaspokoić można dzięki dostępnej w Północnej ofercie gastronomicznej.

Dla naszych klientów przewidzieliśmy także promocję z licznymi nagrodami „uWaga prezent”. Wystarczy zgłosić się z paragonami na świąteczne stoisko i oszacować wagę prezentu. Nagrody powędrują do tych, którzy będą najbliżej prawidłowej odpowiedzi. Natomiast jeśli ktoś nie lubi, lub nie chce pakować prezentów, będzie mógł skorzystać naszej z pomocy. Elfia drużyna do zadań specjalnych zrobi to w profesjonalny sposób. Oczywiście w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów w czasie pandemii wszystkie atrakcje Galerii Północnej zaplanowano tak, by nie gromadzić jednocześnie zbyt wielu osób w jednym miejscu.

Do pandemii za chwilę przejdziemy, tymczasem chciałem zapytać o wspomniane przez pana lodowisko. Czy po tych pierwszych dniach jego funkcjonowania, cieszy się ono dużym zainteresowaniem wśród klientów Galerii Północnej?
Tak, lodowisko cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Nasi klienci to osoby lubiące sport i aktywność na świeżym powietrzu. Lodowisko przy galerii jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ w przerwie można ogrzać się w środku, odpocząć, zjeść ciepły posiłek, zrobić niezbędne zakupy, a w razie upadku – szybko wymienić garderobę. Lodowa tafla wygląda naprawdę zachwycająco, obok znajdują się dekoracje świąteczne, co tworzy magiczny klimat i cieszy oczy.

Niedawno minęło pół roku od momentu odmrożenia centrów handlowych. Czy w ostatnim czasie w związku z nasileniem pandemii Galeria Północna odnotowała spadki odwiedzalności?

Pandemia, oczywiście, wpływa negatywnie na odwiedzalność galerii, co jest nieuniknione. Warunki, w jakich obecnie działamy są szczególne, a my radzimy sobie w nich tak dobrze, jak tylko możemy. Frekwencja wciąż nie jest zadowalająca, ale zdecydowanie inaczej prezentuje się sytuacja obrotów naszych najemców. Mimo trwającej pandemii w kolejnych miesiąca odnotowujemy rekordowe wyniki, duże lepsze nawet niż w 2019 roku. To nas bardzo cieszy i napawa ogromnym optymizmem, ponieważ dobre obroty to dobra kondycja naszych partnerów biznesowych i ich poczucie bezpieczeństwa, które jeszcze bardziej zyskało na wartości przez ostatnie dwa lata.

„Jesteśmy gotowi na każdy scenariusz”

 Czy obawiają się państwo ewentualnego zamknięcia galerii w związku z rosnącą liczbą zakażeń i nowym wariantem koronawirusa?

W obecnej sytuacji wszystko jest możliwe, ale staramy się pozytywnie patrzeć w przyszłość. Trudno jest cokolwiek prognozować, więc po prostu śledzimy oficjalne rozporządzenia i jesteśmy gotowi na każdy scenariusz. To czas, w którym najważniejsza jest elastyczność, szybkie reagowanie na zmiany, umiejętność dostosowania się do nowych zasad i zdolność do szybkiego wprowadzenia ewentualnych nowych zaleceń. Jesteśmy na to przygotowani.

W przyszłym roku minie 5 lat od czasu kiedy Galeria Północna została uruchomiona. Czy planują państwo w związku z tym jakieś atrakcje dla klientów?

Tak, oczywiście. Planujemy wiele atrakcji, ale na razie nie chcę zdradzać szczegółów. Jesteśmy świadomi tego, że czas pandemii i zamknięcia w domu nie wpłynął dobrze na relacje społeczne i trzeba włożyć sporo wysiłku w to, by je odbudować. Będziemy zachęcać naszych klientów do udziału w wydarzeniach sprzyjających społecznej integracji, wzajemnym poznawaniu się i budowaniu relacji międzyludzkich. Galeria to przecież nie tylko miejsce, w którym się kupuje, ale także przestrzeń, w której spotyka się duża grupa ludzi. Jednak by to nastąpiło, trzeba stworzyć do tego odpowiednie warunki, w których klienci będą czuli się bezpiecznie w tym trudnym czasie.

Działania CSR-owe Galerii Północnej

Podejmują państwo szereg działań CSR-owych. Prosiłbym na koniec naszej rozmowy o wymienienie chociaż kilku z nich.

Co miesiąc we współpracy z Białołęckim Klubem Honorowych Dawców Krwi Biało-Krewka oraz Polskim Czerwonym Krzyżem organizujemy akcje krwiodawstwa. Łącznie w tym roku udało się zebrać ponad 194 litry krwi. Angażowanie się w akcje społeczne wspierające zdrowie uważamy za bardzo ważne i wydaje nam się naturalne. Wokół naszej galerii stworzyła się już społeczność, o którą chcemy dbać. Zależy nam także, by rozwijać w naszych klientach postawy prozdrowotne, w tym zachęcać do profilaktyki.

We współpracy z Ogólnopolską Organizacją „Kwiat Kobiecości” przeprowadziliśmy bezpłatne badania profilaktyczne. W ramach akcji, kobiety mogły wykonać badania cytologiczne w kierunku raka szyjki macicy, a mężczyźni – badania poziomu PSA we krwi, które pozwala na wczesne wykrycie raka prostaty. Wszystko odbywało się w profesjonalnie przygotowanym i doskonale wyposażonym Mobilnym Gabinecie Medycznym, który stał przed wejściem głównym do naszej galerii.

Z kolei w trosce o ekologię zorganizowaliśmy wyprzedaż garażową. Można było na niej znaleźć niepowtarzalne perełki, upolować prawdziwe okazje i zrobić coś dla dobra naszej planety w duchu filozofii zero waste. Zachęcaliśmy naszych gości, by nie wyrzucali ubrań do kosza tylko by je oddawali, wymieniali się nimi, dawali swoim niepotrzebnym rzeczom drugie życie.

Wspieraliśmy także XXIV Bieg Niepodległości Warszawa-Białołęka, w którym mógł wziąć udział każdy, „od przedszkolaka do seniora”. We wszystkich naszych działaniach stawiamy na work life balance, bo równowaga pomiędzy życiem i pracą jest niezwykle ważna, a sport to świetny sposób spędzania czasu wolnego. Sprzyja zdrowiu, a uprawiany w grupie pomaga także budować relacje międzyludzkie, więc wspieranie takich inicjatyw wpisuje się w naszą społeczną misję.

Obecnie, wspieramy Stowarzyszenie Razem dla Białołęki oraz Społeczność Chrześcijańska Północ w przeprowadzaniu Wigilijnej Pomocy Sąsiedzkiej. Akcja ma na celu zbiórkę towarów w sklepach na terenie dzielnicy Białołęka. Z pozyskanych produktów powstaną prezenty dla dzieci z białołęckich domów dziecka oraz dla białołęckich rodzin w trudnej sytuacji materialnej. To dla nas ważne, żeby dostrzegać w naszej społeczności osoby potrzebujące i tworzyć klimat sprzyjający wzajemnemu wsparciu. Pomaganie to coś, co naszym zdaniem powinno się na trwałe wpisać do listy działań podmiotów, które czują społeczną odpowiedzialność – a my zdecydowanie czujemy.

Wspieramy też wyjątkową zbiórkę na rzecz dzieci i ich rodzin z Hospicjum Domowego przy ul. Tykocińskiej w Warszawie. Organizowana jest ona przez Komitet Społeczny Białołęka Moja Dzielnica, a prowadzona w pasażu Galerii Północnej. Zbierane są m.in. produkty z długoterminową datą ważności, książki, zabawki, gry dla dzieci i młodzieży, a także odzież i artykuły higieniczne.

W sobotę 11 grudnia będziemy wydawać pakiety startowe na VII edycję Białołęckiego Biegu Wolności, który odbędzie się dzień później. To wydarzenie ze szczególnym klimatem, nawiązującym do wprowadzenia stanu wojennego. Na unikalną oprawę biegu składa się honorowy start spod murów Aresztu Śledczego Warszawa-Białołęka, palące się koksowniki i gorąca zupa serwowana z autentycznej kuchni polowej. Muzycznie w lata 80-te przeniesie uczestników koncert zespołu TAM. Na biegaczy czeka 13-kilometrowa trasa, poprowadzona leśnymi ścieżkami. Limit czasu do pokonania całości dystansu to 120 minut, a do zdobycia pamiątkowego medalu wystarczy pokonać jedną pętlę.

Zobacz też: Galeria Północna przygotowała specjalną ofertę dla rodzin

Rozmawiał Radosław Święcki

Tags: Wywiad
ShareTweet

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Centra handlowe

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC
Centra handlowe

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent
Centra handlowe

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Grzegorz Mroczek Cream property Advisors
Centra handlowe

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Przemysłąw Lutkiewicz, LPP
Centra handlowe

„Przywróciliśmy funkcjonowanie ok. 25 proc. naszych salonów stacjonarnych na Ukrainie” – mówi Przemysław Lutkiewicz, LPP

Następny artykuł
W NoVa Park dzieci mogą spotkać Mikołaja. Już w sobotę

NoVa Park gra dla Azorków

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version