Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Systematyczne inwestowanie w kluby fitness i siłownie to część naszej długofalowej strategii rozwoju” – mówi Artur Białkowski, Medicover

Portfel siłowni Medicover to ponad 80 klubów działających pod markami Holmes Place, Well Fitness (dawniej Fitness World Polska) i Calypso Fitness Club

przez Blanka Dżugaj
10 grudnia 2021
w Wywiady
0
Artur Białkowski, fot. materiały prasowe

Artur Białkowski, fot. materiały prasowe

Sport to zdrowie, a Polacy są tego coraz bardziej świadomi. Oczekują kompleksowej opieki – usługi medyczne to za mało, oferta powinna obejmować także wellbeing, w tym aktywność sportową. Reagując na tę potrzebę Medicover od 2018 roku rozwija się w obszarze sportu i rekreacji. „Dziś w naszym sportowym portfolio mamy 80 nowoczesnych klubów fitness i siłowni, zlokalizowanych w wielu miastach Polski” – mówi Artur Białkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Usług Biznesowych w Medicover.

Blanka Dżugaj: Konsekwentnie inwestują Państwo w sieć siłowni. Dlaczego postawili Państwo na ten kierunek rozwoju?

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

W Medicover patrzymy na zdrowie holistycznie. Od kilku lat rozwijamy się także w obszarze sportu i rekreacji. Wierzymy, że sport i aktywność fizyczna to nieodłączny element zdrowego trybu życia i skutecznym sposobem na profilaktykę zdrowotną.

Systematyczne inwestowanie w kluby fitness i siłownie to część naszej długofalowej strategii rozwoju. Naszą przygodę ze sportem zaczynaliśmy kilka lat temu (2018 r.) od przejęcia operatora pakietów sportowych OK System – dziś znanego już jako marka Medicover Sport. Następnym krokiem były akwizycje wybranych sieci klubów fitness. Dziś w naszym sportowym portfolio mamy 80 nowoczesnych klubów fitness i siłowni, zlokalizowanych w wielu miastach Polski. A marka Medicover Sport oferuje pakiety sportowe z dostępem do blisko 4,5 tysiąca obiektów sportowych i rekreacyjnych dla pracowników firm.

Rozwój w perspektywie długofalowej

Siłownie bardzo ucierpiały podczas lockdownów. Czy sytuacja w branży fitness nie ostudziła Państwa planów i zapału?

Na rozwój naszego biznesu patrzymy długofalowo. Konsumenci czy pacjenci są coraz bardziej wymagający, świadomi i wiedzą, jak ważny jest sport czy zdrowe odżywianie. Dlatego oczekują kompleksowej oferty – opieka medyczna to zbyt mało, patrząc na benefity pozapłacowe. Dlatego my odpowiadamy na te wymagania – proponujemy zintegrowaną ofertę z zakresu opieki zdrowotnej i wellbeingu, która uwzględnia aktywność sportową jako kluczowy element.

Fot. materiały prasowe

O tym jak ważny jest sport mówią Państwo także w swoim raporcie „Praca.Zdrowie.Ekonomia-Perspektywa 2021”.

Tak. Warto podkreślić, że sport i aktywność fizyczna są teraz szczególnie ważne. Jak pokazują dane raportu Medicover „Praca.Zdrowie.Ekonomia. – Perspektywa 2021” jedną z najczęstszych przyczyn absencji pracowniczej w ubiegłym roku były choroby narządu ruchu. Wpłynął na to najpewniej siedzący tryb funkcjonowania i ograniczenia związane z pandemią. Blisko połowa badanej przez Medicover populacji pracowników ma ponadto nieprawidłowy wskaźnik cholesterolu, a co piąty pracownik ma nieprawidłowy wskaźnik glikemii. Aby zapobiegać miażdżycy i cukrzycy należy radykalnie zmienić tryb życia, zwrócić się w stronę zróżnicowanej diety i sportu.

Bezpieczny powrót do formy

Czy klienci wrócili do ćwiczeń po otwarciu siłowni?

Widzimy, że Polacy są spragnieni powrotu do regularnych ćwiczeń. W ramach naszego podejścia promujemy bezpieczny powrót do aktywności fizycznej. Razem z trenerami chcemy ułatwić zwolennikom zdrowego trybu życia stopniowy powrót do formy sprzed pandemii. Ze wsparciem autorytetów medycznych (kardiologów, psychologów, dietetyków) niezmiennie przypominamy naszym odbiorcom o tym, jak ważna jest rola aktywności fizycznej w profilaktyce schorzeń, a także w procesie rekonwalescencji, np. po chorobie COVID-19.

Fot. materiały prasowe

Ponadto, prawdziwie bezpieczny powrót do sportu jest z nami możliwy, gdyż we wszystkich naszych klubach fitness i siłowniach stosujemy się ściśle do obowiązujących wytycznych dotyczących bezpieczeństwa sanitarnego w obiektach sportowych. Pozostajemy przygotowani do wdrożenia wszelkich, nawet bardziej złożonych procedur.

Przeczytaj także: Medicover w Fabryce Norblina

Jak budują Państwo przewagę konkurencyjną w branży fitness?

Wsłuchujemy się w potrzeby pracodawców i pracowników – wiemy, że pracownicy oczekują od pracodawcy zadbania nie tylko o zdrowie, lecz także o ich ogólny dobrostan – czyli wspomniany wcześniej wellbeing. Składają się na niego między innymi zdrowie psychiczne, aktywność fizyczna czy dieta. Wszystko to elementy naszej oferty i filary naszego podejścia do zdrowia.

Jak wyglądają wyniki sprzedaży pakietów sportowych Medicover Sport?

Jako spółka notowana na giełdzie nie możemy ujawniać tych informacji.

Rozmawiała Blanka Dżugaj

 

Tags: Wywiad
ShareTweet

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Centra handlowe

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC
Centra handlowe

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent
Centra handlowe

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Grzegorz Mroczek Cream property Advisors
Centra handlowe

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Przemysłąw Lutkiewicz, LPP
Centra handlowe

„Przywróciliśmy funkcjonowanie ok. 25 proc. naszych salonów stacjonarnych na Ukrainie” – mówi Przemysław Lutkiewicz, LPP

Następny artykuł
VIVO! Lublin mocno powiększa ofertę modową

VIVO! Lublin mocno powiększa ofertę modową

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version