Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Student w Akcji. Nowy program Kaufland

W ramach programu studenci mogą ubiegać się o zatrudnienie w obszarze sprzedaży we wszystkich marketach Kaufland w Polsce, czyli łącznie w blisko 230 lokalizacjach

przez Blanka Dżugaj
14 grudnia 2021
w Centra handlowe
1
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Kaufland wychodzi na przeciw potrzebom studentów. Startuje z programem „Student w Akcji” dającym możliwość podjęcia pracy na bardzo elastycznych warunkach. Uczestnicy mogą dowolnie dopasowywać grafik do zajęć na uczelni, wybrać sklep, w którym chcą pracować oraz rodzaj umowy o pracę. Pierwsi chętni już podjęli zatrudnienie. 

Po co studentowi praca? Aby jeszcze przed skończeniem studiów CV dobrze się prezentowało, budżet jakoś się dopinał, a nawet, by można było samodzielnie się utrzymać. Pracuje 80 proc. polskich studentów, jednak większość z nich pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywa w branży niezwiązanej ze swoim kierunkiem kształcenia. Czy jest łatwo? Nie, przy czym jednym z największych problemów jest pogodzenie zajęć na uczelni z grafikiem pracy. Kaufland, wychodząc naprzeciw potrzebom uczniów, rozpoczyna rekrutację do programu: „Student w akcji”. W jego ramach gwarantuje możliwość elastycznego wyboru dni i godzin pracy.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Kaufland startuje z programem „Student w Akcji”

Kaufland kieruje swój nowy program do studentów bez względu na kierunek studiów. Chętni mogą ubiegać się o zatrudnienie w obszarze sprzedaży we wszystkich marketach Kaufland w Polsce. Łącznie w blisko 230 lokalizacjach. Pierwsi uczestnicy programu rozpoczęli pracę już 1 grudnia.

Fot. materiały prasowe

Osoby chcące podjąć pracę będą mogły samodzielnie wskazać, jaka forma współpracy z Kauflandem jest dla nich optymalna. Czy będzie to umowa o pracę na cały etat, czy tylko na jego część – wybór należy do nich.

Elastyczność najważniejszym benefitem 

Sieć gwarantuje dużą elastyczność – to studenci mogą zdecydować, czy chcą pracować tylko w weekendy, w dni robocze czy też w innym, dogodnym dla nich czasie.

Przeczytaj także: 20 lat Kaufland w Polsce

Dla blisko 40 procent studentów najważniejszym benefitem pozapłacowym są elastyczne godziny pracy. Wynika to przede wszystkim z konieczności łączenia zobowiązań na wielu płaszczyznach – zarówno naukowych, jak i zawodowych oraz towarzyskich czy rodzinnych. Niejednokrotnie barierą uniemożliwiającą podjęcie zatrudnienia przez osoby studiujące jest właśnie brak elastyczności ze strony pracodawców. W Kaufland podchodzimy do tematu inaczej i ułatwiamy młodym ludziom ten proces, oddając w ich ręce planowanie swojego czasu pracy w markecie zgodnie z ich potrzebami i możliwościami – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.

Kaufland w ramach projektu „Student w akcji” oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – początkowo na 7 miesięcy, a następnie na czas nieokreślony. Uczestnicy projektu otrzymają również pełen pakiet benefitów gwarantowany przez Kaufland, m. in. prywatną opiekę medyczną, możliwość ubezpieczenia grupowego, bony na Boże Narodzenie oraz Wielkanoc, świadczenia z funduszu socjalnego i pomoc w trudnych sytuacjach życiowych czy dostęp do kafeterii MyBenefit, która umożliwia dopasowanie benefitów do indywidualnych potrzeb pracowników.

Tags: Kaufland
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Salon Vistuli w nowym koncepcie

Salon Vistuli w nowym koncepcie

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version