Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Bolt uruchomił usługę dostawy zakupów Bolt Market w Warszawie

By skorzystać z Bolt Market, wystarczy pobrać aplikację Bolt Food i dodać kartę płatniczą. Osoby, które korzystają już z aplikacji Bolt lub Bolt Food mogą pominąć ten krok

przez Blanka Dżugaj
15 grudnia 2021
w Food
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Nowa usługa Bolt Market wystartowała w Warszawie. Pozwala ona szybko i wygodnie zamówić zakupy w aplikacji Bolt Food. Platforma dostarcza zamówienie w 15 minut w obszarze kilku kilometrów. W pierwszym tygodniu działania Bolt Market na zamawiających czeka bezpłatna dostawa w obszarze 4 km.  Klienci mogą też liczyć na zniżki na dostawę zamówień złożonych z bardziej oddalonych miejsc.

By skorzystać z Bolt Market, wystarczy pobrać aplikację Bolt Food i dodać kartę płatniczą. Osoby, które korzystają już z aplikacji Bolt lub Bolt Food mogą pominąć ten krok, ponieważ dane automatycznie się kopiują. Klikając w ikonę Bolt Market użytkowniczki i użytkownicy przenoszą się do wirtualnego sklepu. Dla miłośników słodyczy dostępnych jest w nim ponad 210 różnych propozycji, w tym aż 65 różnych rodzajów czekolad. Osobom korzystającym z mleka roślinnego sklep oferuje aż 13 możliwości do wyboru. W ofercie będzie można również znaleźć test serologiczny na Covid-19.

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Odpowiedź na codzienne sytuacje

Wyselekcjonowany asortyment dodawany jest do koszyka, przed potwierdzeniem zamówienia aplikacja pokazuje koszt oraz przewidywany czas dostawy. Następnie zamówienie jest odbierane z lokalizacji przez kurierkę lub kuriera i transportowane do wybranego w aplikacji miejsca. Po potwierdzeniu dostawy przez kuriera z karty dodanej w aplikacji pobierana jest odpowiednia kwota. W obszarze kilku kilometrów zakupy zostaną dostarczone w ciągu 15 minut. Wszystkie dostawy są bezkontaktowe.

W aplikacji Bolt staramy się wychodzić naprzeciw codziennym potrzebom naszych klientów. Szybka dostawa, bez wychodzenia z domu i bogata oferta produktów to odpowiedź na codzienne sytuacje, które spotykają nasze użytkowniczki i użytkowników. Oprócz szerokiego asortymentu i konkurencyjnych cen, ważna jest dla nas współpraca z lokalnymi dostawcami – mówi Agnieszka Cymbała, Country Manager, Bolt Market w Polsce.

Fot. materiały prasowe

W najbliższej przyszłości Bolt Market rozszerzy obszar realizacji dostaw. Zespół będzie też dalej pracował nad zwiększeniem liczby lokalizacji i dostępnych produktów.

Uruchamiając Bolt Market w Polsce wykorzystujemy nasze doświadczenie i kompetencje w zakresie dostaw żywności i logistyki, istniejącą technologię oraz flotę dostawców, aby zapewnić jak najlepszą jakość obsługi. Bolt Food po dwóch latach działa w ponad 50 miastach i 20 krajach w Europie i Afryce. Ma 3 miliony zarejestrowanych klientów na całym świecie. Mamy nadzieję, że zaoferowanie nowej usługi tylko przyspieszy tempo naszej ekspansji w Polsce – dodaje Agnieszka Cymbała.

Bolt Market działa już między innymi w Estonii, Rumunii i Chorwacji, a wkrótce zostanie też uruchomiony w Czechach.

O Bolt

Bolt to europejska aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Ma 75 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Firma oferuje szereg usług z zakresu mobilności, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Tags: Bolt
ShareTweet

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Inflacja wpłynie na tegoroczną Wielkanoc, ciasteczka wielkanocne
Centra handlowe

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

Restauracja Pizza Hut z zewnątrz
Food

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Koku Sushi
Food

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Max Premium Burgers w Płocku
Food

W Płocku otwarto właśnie MAX Premium Burgers

Następny artykuł
Wystawa klocków Lego w Galerii Mokotów

Wystawa klocków Lego w Galerii Mokotów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version