Centrum handlowe Złote Tarasy w Warszawie wzbogaciło się o dwóch nowych, bardzo dobrze znanych na rynku, najemców.
Teilor to międzynarodowa sieć sklepów z luksusową biżuterią z 23-letnią tradycją. Firma została założona w 1998 roku. Obecnie zatrudnia ponad 400 pracowników na czterech rynkach. Obecny w Rumunii, Bułgarii, Polsce, a teraz także na Węgrzech, Teilor ma ponad 50 sklepów stacjonarnych i silną pozycję w Internecie za pośrednictwem platform e-commerce. W kolekcjach Teilor znajdują się zarówno sztuki złota, jak i unikatowa biżuteria inkrustowana diamentami.
Złote Tarasy wzbogaciły się o dobrze znanego najemcę – Czas na herbatę
Czas na Herbatę to salon, w którym znaleźć można susze herbaciane i ziarna kaw produkowane według najróżniejszych tradycji. W ofercie znajdują się herbaty klasyczne czarne, zielone i czerwone, ale również matcha, orzeźwiająca w smaku yerba mate czy miodowy rooibos. Specjalnością firmy są pyszne kompozycje herbaciane pełne doskonałych dodatków o najróżniejszych smakach i zapachach.
O centrum Złote Tarasy
Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Pełni on rolę nie tylko handlową, ale przede wszystkim, jest modnym miejscem spotkań zarówno dla warszawiaków, jak i turystów. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych.
W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów. Projekt i funkcjonalność obiektu została już wielokrotnie nagrodzona. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards).