Mimo covidowych utrudnień i wciąż niepewnej sytuacji Galeria Grodova stawia na rozwój. Do grona jej najemców już wkrótce dołączy YES. Zakupy w salonie tej znanej sieci jubilerskiej będzie można zrobić już wiosną 2022 roku.
Pomimo lockdownów i spowolnienia gospodarczego Napollo może mówić o udanym roku 2021. W kolejnych miesiącach firma nie zamierza zwolnić tempa – już teraz planuje kolejne otwarcia swoich obiektów i podpisuje umowy z nowymi najemcami.
Galeria Grodova mówi „yes”
W podwarszawskiej Galerii Grodova udało się zebrać satysfakcjonujący pakiet marek, które zachęcają klientów do stacjonarnych odwiedzin galerii. Mieszkańcy Grodziska mogą wybierać spośród oferty elektroniki (RTV Euro AGD, Teletorium), rozrywki i asortymentu dla dzieci (Empik, Smyk), zdrowia i urody (Cosmedica, Rossmann, Ziaja) czy oferty usług (Itaka, Kantor, Optyk, Play). Na klientów nastawionych na zakupy spożywcze czeka Stokrotka. Galeria Grodova to także szeroka oferta odzieżowa. Można tu odwiedzić Diverse, Ellegant Moda Męska, Medicine Everyday Therapy, Pepco, Quiosque, Top Secret oraz sklep marki 4F, która niedawno dołączyła do grona najemców. To kolejny, obok Martes Sport, salon w Galerii Grodova, dedykowany pasjonatom sportu.
To jednak nie wszystko, bo oferta wciąż się rozwija – w 2022 roku, na wiosnę, planowane jest otwarcie salonu YES – lubiany jubiler to nowa propozycja dla naszych klientów – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie Napollo – poszerzamy ofertę handlową, jednocześnie pozostawiając Galerię Grodową przyjemnym do zakupów miejscem. Dbamy o komfort klientów, dlatego galeria znajduje się w centrum miasta, a do tego zapewnia darmowy parking.
Już niedługo z okazji piątych urodzin Galerii Grodova, klienci będą mogli liczyć na niespodzianki i dodatkowe promocje. Szczegóły będzie można poznać, obserwując profil galerii w social mediach oraz jej stronę internetową.
Przeczytaj także: 4F otworzy swój sklep w Galerii Grodova
O Napollo
Napollo to polska firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami.
Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Najnowszy N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, otwarto w październiku br. Z kolei w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono w tym roku modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. Ruszyła już także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach, otwarcie planowane jest na wiosnę 2022. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.