Największa sieć marketów alkoholowych w Polsce Duży Ben właśnie otworzyła 200. sklep. Mieści się on w Warszawie i stanowi już 23. placówkę w województwie mazowieckim. Należąca do Grupy Eurocash marka jest już obecna w 73 miastach Polski.
Najsilniej sieć rozwija się w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi oraz Śląsku, a ostatnio przyspiesza z rozwojem także w Warszawie i Szczecinie. Dostępna jest także w mniejszych miejscowościach w wielu województwach. Duży Ben twierdzi, że średnia sprzedaż w sklepach własnych jest o prawie 50 proc. wyższa niż w innych sklepach alkoholowych. W kategoriach wino czy whisky – różnica jest nawet kilkukrotna.
Misją Grupy Eurocash jest wspieranie właścicieli sklepów detalicznych, w tym tworzenie im nowych możliwości rozwoju i konkurowania z dyskontami. Właśnie po to, żebym im je zapewnić, rozwijamy innowacyjne koncepty specjalistyczne – takie jak Duży Ben. Cieszę się, że dziś z pełnym przekonaniem mogę mówić o sukcesie tej inwestycji. Po zaledwie kilku latach działalności, sieć jest największym graczem na rynku marketów alkoholowych w kraju. Skutecznie buduje też rynkowy standard sprzedaży w swojej kategorii produktowej. Tylko w ciągu ostatniego pół roku otworzyła 50 nowych placówek – dodaje Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash.
Cała przyjemność po Twojej stronie
Duży Ben łączy najlepsze cechy sklepu convenience (dogodna lokalizacja, długie godziny otwarcia oraz wygoda zakupów) i sklepu specjalistycznego (szeroki wybór alkoholi różnych kategorii, 1500 produktów w stałym asortymencie oraz liczne promocje). Atutem takiej koncepcji jest szybkość zakupów oraz w pełni otwarta sprzedaż. Przeszkoleni sprzedawcy zawsze służą pomocą, a całość procesu zakupowego w założeniu sieci ma odbywać się w myśl: „Cała przyjemność po Twojej stronie”.

O sukcesie i dużej popularności konceptu najlepiej może świadczyć fakt, że do programu lojalnościowego Ekipa Dużego Bena przystępuje miesięcznie ok. 10 tys. osób. Od marca 2019 r. dołączyło ich w sumie 350 tys. Żeby dotrzeć do jeszcze szerszego grona klientów, w roku 2022 planowana jest bardzo dynamiczna ekspansja i wchodzenie do nowych regionów, w których sieć nie jest jeszcze obecna – mówi Dawid Kula, dyrektor generalny sieci Duży Ben.
Przeczytaj także: Grupa Eurocash chwali się udanym trzecim kwartałem roku
O Grupie Eurocash
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy – od 26 lat jej istnienia na rynku – jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.