Biedronka kończy 2021 rok w wyjątkowo spektakularny sposób. Tylko w grudniu sieć otworzyła 50 nowych sklepów, m.in. w województwach mazowieckim, lubelskim i zachodniopomorskim. 10 z nich zaczęło działać ostatniego dnia roku.
Ostatni kwartał 2021 r. w Biedronce obfitował w wyzwania. Pod koniec października sieć otworzyła nowe placówki, m.in. w Opocznie, Lubrzy, Ząbkowicach Śląskich, Pławnie, Gliwicach i Warszawie. Ostatniego dnia listopada wystartowały kolejne sklepy. Były wśród nich zarówno nowe lokale (m.in. Olsztyn, Warszawa, Pisz), jak i świeżo wyremontowane (m.in. Sosnowiec i Włocławek).
50 sklepów w jeden miesiąc
W grudniu Biedronka nie zwolniła tempa. Do 30.12 włącznie otworzyła 40 nowych placówek w 10 województwach: lubelskim (Milejów, Chełm, Adamów, Michów, Świdnik), pomorskim (Kielno), zachodniopomorskim (Mścice), wielkopolskim (Ujście, Kleczew, Piła, Stare Miasto, Rokietnica, Szamocin, Rozdrażew, Mochy), dolnośląskim (Świętoszów, Bardo, Wrocław, Milicz, Pielgrzymka), świętokrzyskim (Stąporków, Wiślica, Krasocin, Ostrowiec Świętokrzyski), podkarpackim (Nienadowa, Jasionka, Dębowiec, Nowa Dęba, Żarnowiec – dwa sklepy), warmińsko-mazurskim (Elbląg, Iława, Miłakowo, Mrągowo), małopolskim (Zembrzyce, Szczurowa. Lisia Góra) i mazowieckim (Dębe Wielkie, Kosów Lacki, Michałowice, Goworówek).
Jeszcze przed rozpoczęciem nowego roku kalendarzowego, tj. 31.12 dołączyło do nich 10 kolejnych sklepów. Znajdą się one m.in. w Częstochowie, Orzechowie, Warszawie, Gdańsku, Starym Kurowie i Przytocznej.
1 tys. nowych miejsc pracy
Liczne otwarcia nowych placówek w ostatnim czasie to kolejny dowód na to, jak prężnie rozwijamy się jako największa sieć handlowa w Polsce. Jest to możliwe dzięki ogromnemu zaangażowaniu i oddaniu naszych pracowników. Dodatkowo, otwarcia kolejnych placówek pozwoliły stworzyć około 1000 nowych miejsc pracy – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci sklepów Biedronka.
Przeczytaj także: Sieć Biedronka wyróżniona czterema Złotymi Spinaczami
Wszystkie z wcześniej wymienionych sklepów spełniają wymogi związane z najnowszym standardem sieci Biedronka, czyli formatem 3.0. Posiadają szerokie, zapewniające wysoki komfort zakupów alejki, przestronne sale sprzedaży i liczne kasy samoobsługowe. Ich liczba we wszystkich sklepach sieci Biedronka to aktualnie około 6,6 tysiąca. W najnowszych placówkach 3.0 dobrze wyeksponowane są strefy promocji, a ustawienie wysp na owoce i warzywa jest jeszcze bardziej przejrzyste. Standardem są też rozwiązania ekologiczne: oświetlenie LED czy urządzenia chłodnicze, działające w oparciu o gaz CO2.