Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Czapki, które pomagają? Takie rzeczy teraz w Biedronce

Całkowity przychód ze sprzedaży nowej kolekcji czapek zostanie przekazany na wsparcie 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego Biedronka jest głównym sponsorem

przez Blanka Dżugaj
10 stycznia 2022
w Centra handlowe
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Ciepła czapka chroni przed mrozem i przeziębieniem. Czy może jednak pomóc osobie innej niż ta, która ją nosi? Jak najbardziej! Od dziś w sieci Biedronka można kupić czapki z emblematem sieci i czerwonym serduszkiem WOŚP. Całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 

Kolekcja czapek jest dostępna wyłącznie w sklepach Biedronka. 10 stycznia pojawiła się na półkach sklepów tej sieci w całej Polsce. Poza modnym designem wyróżnia je niezwykle atrakcyjna cena – 9,99 zł.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Jako największa sieć handlowa w Polsce postawiliśmy sobie za cel zaproponowanie naszym klientom jak najbardziej przystępnej ceny, aby każdy, bez względu na zasobność portfela, mógł się włączyć w dzieło pomagania. Mamy nadzieję, że kolorowe, biedronkowe czapki z serduszkiem WOŚP będą noszone tak samo chętnie, jak serduszka przyklejone do kurtek przez wszystkich, którzy identyfikują się z tą szczytną ideą – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.

Ogrzewa głowę i serce

Czapki w kolekcji występują w pięciu wariantach kolorystycznych dla dorosłych oraz w dwóch wariantach kolorystycznych dla dzieci. Wyjątkowa, zimowa czapka jest produktem wysokiej jakości z 10 proc. domieszką wełny naturalnej. Dodatkowo posiada wypełnienie z włókniny Thinsulate, która ma za zadanie utrzymać komfort i absorbuje wilgoć bez utraty właściwości cieplnych. Dlatego świetnie sprawdzi się zarówno w górach, jak i w roli modnego, ciepłego dodatku do każdej miejskiej stylizacji w chłodniejsze dni.

Fot. materiały prasowe

Przeczytaj także: Biedronka mówi „Siema!”

Biedronka zapytała swych klientów w mediach społecznościowych, dlaczego warto mieć i nosić to specjalne nakrycie głowy. Odpowiedź byłą jednoznaczna: ponieważ jest to czapka, która ogrzeje nie tylko głowę, ale także serce, dlatego świetnie sprawdzi się w dniu 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Szczególnie doceni ją wolontariusz kwestujący z puszką na mrozie, ale też każdy darczyńca, dla którego czapka może stać się rozpoznawalnym symbolem przynależności do wspólnoty ludzi z wielkim sercem, połączonych ideą pomagania.

Razem z czapkami w ofercie Biedronki znalazły się kubki termiczne WOŚP o pojemności 350 ml w cenie 29,90 zł. Oferta jest dostępna od 10.01 br. do wyczerpania zapasów.

 

Tags: Biedronka
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Gemini Holding podsumowuje rok. Ma powody do radości

Gemini Holding podsumowuje rok. Ma powody do radości

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version