Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Biedronka po raz pierwszy zagra z WOŚP

Już 29 listopada 2021 r. w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka znajdą się produkty sygnowane logo WOŚP

przez Blanka Dżugaj
26 listopada 2021
w Food
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Biedronka mówi „Siema!” i podejmuje współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Sieć została jednym ze sponsorów głównych 30. Finału WOŚP, który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku. Już wkrótce klienci Biedronki będą mogli kupić specjalne produkty z kolekcji WOŚP. Od połowy grudnia natomiast w sklepach sieci pojawią się słynne puszki WOŚP. 

Uroczyste podpisanie umowy odbyło się w warszawskim sklepie sieci w The Warsaw Hub. Dokonali tego lider Orkiestry, Jerzy Owsiak, oraz Prezes Grupy Jeronimo Martins, Pedro Soares dos Santos. Tym samym pracownicy Biedronki stają się wolontariuszami Orkiestry a jej klienci – darczyńcami. Darowiznę na rzecz WOŚP sieć przekaże podczas Finału zaplanowanego na 30 stycznia 2022 r.

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Witamy w gronie sponsorów kolejnego przyjaciela WOŚP. Cieszymy się bardzo, że popularna sieć sklepów w Polsce chce grać razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, megakolorowo wspierając nasze działania. Klienci Biedronki już wkrótce będą mogli kupić specjalne orkiestrowe gadżety. Oraz wspomóc cel zbiórki – okulistykę dziecięcą – zasilając puszki, które pojawią się w sklepach sieci – mówi Jurek Owsiak, szef WOŚP.

Fot. materiały prasowe

Podziw i determinacja

Już od 29 listopada 2021 r. w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka znajdą się produkty sygnowane logo WOŚP. Znajdziemy na nich m.in. kubki ceramiczne, koszulki WOŚP, kominy, skarpetki, bawełniane torby i smycze. Dodatkowo, w ofercie Biedronki wkrótce znajdą się kubki termiczne oraz zimowe czapki w kilku kolorowych wzorach i w dwóch rozmiarach – dla dorosłych i dla dzieci. Będą one dostępne jedynie w placówkach sieci, a cały dochód ze sprzedaży czapek wesprze 30. Finał WOŚP.

Jestem tu po to, aby powiedzieć, że Biedronka jest gotowa, by sprostać odpowiedzialności bycia największą i najpopularniejszą siecią sklepów w Polsce. Rozwijaliśmy się wraz z Polską przez ostatnie 25 lat, miliony klientów wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Tu jest nasze miejsce. Cokolwiek dzieje się z Polską, dzieje się też z Biedronką, a my chcemy zrobić wszystko, by pomóc w kształtowaniu jak najlepszego losu Polski i Polaków. To partnerstwo świadczy o naszej determinacji, ale też o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach – mówi Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins. 

Dla lepszej przyszłości

W każdym sklepie sieci Biedronka już od połowy grudnia staną też puszki z logo WOŚP. Znajdą się one w strefach kasowych, dzięki czemu każdy klient dokonujący zakupów w Biedronce będzie mógł podczas codziennych zakupów wesprzeć zbiórkę WOŚP.

Przeczytaj także: Biedronka wspiera WOŚP i…środowisko naturalne

Pieniądze zgromadzone w ramach jubileuszowej zbiórki WOŚP zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Wzrok to najważniejszy zmysł człowieka. Nawet drobne, związane z nim problemy wpływają na ogólny rozwój i poznawanie świata, dlatego tak istotne jest szybkie stwierdzenie ewentualnych nieprawidłowości i podjęcie leczenia. Czynnikiem niezbędnym do prawidłowej diagnozy i wdrożenia terapii jest nowoczesny sprzęt, którego brakuje części polskich placówek medycznych. Za pieniądze z 30. Finału Wielka Orkiestra sfinansuje m.in. zakup angiografu dwupłaszczyznowego pomocnego w leczeniu siatkówczaka – najczęstszego nowotworu złośliwego gałki ocznej u dzieci.

Tags: Biedronka
ShareTweet

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Inflacja wpłynie na tegoroczną Wielkanoc, ciasteczka wielkanocne
Centra handlowe

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

Restauracja Pizza Hut z zewnątrz
Food

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Koku Sushi
Food

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Max Premium Burgers w Płocku
Food

W Płocku otwarto właśnie MAX Premium Burgers

Następny artykuł
Kaufland wspiera świąteczne zbiórki żywności

Kaufland wspiera świąteczne zbiórki żywności

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version