HalfPrice intensywnie rozwija się zarówno w kraju, jak i za granicą. Pierwszy sklep w Lublanie zostanie otwarty w kwietniu. W dziewięć miesięcy po starcie HalfPrice posiada łącznie ok. 50 sklepów stacjonarnych w Europie. Od grudnia klienci w Polsce mogą także robić zakupy w sklepie online.
HalfPrice to koncept sklepów w kategorii off-price należący do Grupy CCC. Oferuje on szeroki wybór produktów popularnych marek w atrakcyjnych cenach. W asortymencie klienci znajdą: odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, produkty spożywcze, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Zagraniczna ekspansja sieci HalfPrice jest jednym z naszych strategicznych celów, który konsekwentnie realizujemy. Chcemy wzmacniać naszą obecność na kluczowych dla Grupy rynkach Europy Środkowej. Analizy zachowań klientów i doświadczenia z krajów, gdzie koncept już działa, utwierdziły nas w przekonaniu, że model off-price będzie atrakcyjny również dla słoweńskich konsumentów. Dlatego planujemy jego debiut w perspektywie najbliższych miesięcy – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.
Słowenia jest nowym rynkiem dla HalfPrice, ale nie dla Grupy CCC
Grupa CCC działa w Słowenii od 2013 r. Dotychczas była obecna na tym rynku w trzech kanałach sprzedaży: salonach stacjonarnych CCC, poprzez ccc.eu oraz platformę online eobuwie.pl (www.eobutev.si).
Przeczytaj także: Największy HalfPrice w woj. Śląskim
Słowenia jest rynkiem, w którym dostrzegamy potencjał do dalszego rozwoju i jesteśmy przekonani, że naszą wyjątkową ofertą przekonamy tamtejszych konsumentów do modelu off-price. HalfPrice to bowiem pierwszy tego typu koncept w tym kraju. Dodatkowo dostępny asortyment zawsze dostosowujemy do preferencji i oczekiwań klientów z danego rynku – mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.
W Europie działa już ok. 50 sklepów HalfPrice. W grudniu 2021 roku w Polsce wystartowała również sprzedaż online. Koncept dostępny jest także w Austrii, Czechach, Chorwacji i na Węgrzech. W pierwszej połowie tego roku HalfPrice zadebiutuje również na Słowacji.