Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Słowenia szóstym rynkiem zagranicznym, na którym pojawią się sklepy HalfPrice

HalfPrice kontynuuje intensywny rozwój – w pierwszym półroczu tego roku zadebiutuje na szóstym zagranicznym rynku – w Słowenii

przez Redakcja
18 stycznia 2022
w Centra handlowe
0
HalfPrice

HalfPrice

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

HalfPrice intensywnie rozwija się zarówno w kraju, jak i za granicą. Pierwszy sklep w Lublanie zostanie otwarty w kwietniu. W dziewięć miesięcy po starcie HalfPrice posiada łącznie ok. 50 sklepów stacjonarnych w Europie. Od grudnia klienci w Polsce mogą także robić zakupy w sklepie online.

HalfPrice to koncept sklepów w kategorii off-price należący do Grupy CCC. Oferuje on szeroki wybór produktów popularnych marek w atrakcyjnych cenach. W asortymencie klienci znajdą: odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, produkty spożywcze, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Zagraniczna ekspansja sieci HalfPrice jest jednym z naszych strategicznych celów, który konsekwentnie realizujemy. Chcemy wzmacniać naszą obecność na kluczowych dla Grupy rynkach Europy Środkowej. Analizy zachowań klientów i doświadczenia z krajów, gdzie koncept już działa, utwierdziły nas w przekonaniu, że model off-price będzie atrakcyjny również dla słoweńskich konsumentów. Dlatego planujemy jego debiut w perspektywie najbliższych miesięcy – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.

Słowenia jest nowym rynkiem dla HalfPrice, ale nie dla Grupy CCC

Grupa CCC działa w Słowenii od 2013 r. Dotychczas była obecna na tym rynku w trzech kanałach sprzedaży: salonach stacjonarnych CCC, poprzez ccc.eu oraz platformę online eobuwie.pl (www.eobutev.si).
Przeczytaj także: Największy HalfPrice w woj. Śląskim
Słowenia jest rynkiem, w którym dostrzegamy potencjał do dalszego rozwoju i jesteśmy przekonani, że naszą wyjątkową ofertą przekonamy tamtejszych konsumentów do modelu off-price. HalfPrice to bowiem pierwszy tego typu koncept w tym kraju. Dodatkowo dostępny asortyment zawsze dostosowujemy do preferencji i oczekiwań klientów z danego rynku – mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.
W Europie działa już ok. 50 sklepów HalfPrice. W grudniu 2021 roku w Polsce wystartowała również sprzedaż online. Koncept dostępny jest także w Austrii, Czechach, Chorwacji i na Węgrzech. W pierwszej połowie tego roku HalfPrice zadebiutuje również na Słowacji.
Tags: HalfPrice
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
W 2021 roku Galeria Wileńska zyskała 8 nowych najemców

W Galerii Wileńskiej rusza wystawa Too Good To Go

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version