Nowy market Kaufland w Radomiu został otwarty przy ul. Sycyńskiej 41. Jest to już druga inwestycja zrealizowana w tym mieście przez detalistę, a także 231. sklep sieci Kaufland w Polsce.
W obiekcie zastosowano wiele rozwiązań, które mają zapewnić klientom wysoki komfort zakupów. Do dyspozycji zmotoryzowanych osób sieć oddała 200 miejsc parkingowych. Szersze miejsca przeznaczono dla osób niepełnosprawnych oraz rodzin.
Koncept one-stop-shopping
W ramach rozwijanego przez Kaufland konceptu one-stop-shopping klienci będą mogli korzystać nie tylko z szerokiej oferty sieci. Na terenie pasażu znajduje się także stoisko piekarniczo-gastronomiczne, stoisko z wyrobami mięsnymi od lokalnego dostawcy, salonik prasowy oraz bankomat. W punkcie informacyjnym będzie można nadać lub odebrać paczkę. Przy wejściu do sklepu klienci znajdą szafki depozytowe, a także stację do dezynfekcji rąk. Preferujących płatności bezgotówkowe będą mogli skorzystać z kas samoobsługowych. Cyfrowym rozwiązaniem, które zastosowano w sklepie, są także nowoczesne czytniki cen oraz ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju.
W obiekcie zastosowano energooszczędne oświetlenie LED. Zainstalowano tu także automat, w którym klienci mogą zwrócić kaucjonowane butelki, otrzymując w zamian bon na zakupy w sklepie.
Strefa Świadomego Odżywiania
Klienci szukajacy produktów wegańskich i wegetariańskich, a także artykułów spożywczych bez glutenu czy z niską zawartością cukru, mogą je znaleźć w specjalnie oznaczonej Strefie Świadomego Odżywiania.
Przeczytaj także: Kaufland przeznaczy 70 mln zł na podwyżkę wynagrodzeń
Oferta sieci Kaufland liczy łącznie ponad 15 000 artykułów. Poza produktami spożywczymi klienci znajdą w sklepie także artykuły gospodarstwa domowego, tekstylia, książki i prasę, chemię gospodarczą i artykuły drogeryjne. Oprócz produktów markowych sieć posiada szeroki asortyment artykułów marek własnych. Wśród nich m.in. produkty marki K-Classic (ponad 2000 artykułów z różnych kategorii), K-Stąd Takie Dobre! (artykuły charakterystyczne dla polskiej kuchni od krajowych producentów), K-Bio (artykuły bio) czy K-take it veggie (artykuły wegańskie i wegetariańskie).
Atrakcje z okazji otwarcia
Z okazji otwarcia sklepu Kaufland przygotował dla klientów atrakcje. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można wziąć udział od czwartku 20 stycznia do soboty 22 stycznia w godz. 10-18. Klienci muszą pokazać paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny).
W dniach 20-26 stycznia kupujący mogą także liczyć na specjalną ofertę promocyjną – obniżki cen sięgają nawet 50 procent. Niespodzianki czekają również na uczestników programu lojalnościowego PAYBACK – wystarczy od 20 do 26 stycznia zrobić zakupy za minimum 100 złotych, aby otrzymać 1000 punktów PAYBACK, co stanowi równowartość 10 złotych do wydania na zakupy. Kaufland honoruje także Kartę Dużej Rodziny – za każde wydane 100 zł klient może otrzymać bon o wartości 5 zł na kolejne zakupy.
O Kaufland
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 231 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.