Koniec 2021 roku przyniósł Gemini Park Tarnów, największej galerii we wschodniej Małopolsce, potężny zastrzyk nowości w segmencie „fashion”. Tym samym obiekt umocnił swoją pozycję na lokalnym i regionalnym rynku. Nowe otwarcia wzmocniły modowy tenant-mix obiektu.
Gemini Park od ponad dekady jest destynacją nr 1 dla klientów poszukujących szerokiej i zróżnicowanej oferty modowej, opartej na znanych polskich i zagranicznych markach. To atut naszego obiektu, czyniący z nas najpopularniejszą destynację zakupową we wschodniej Małopolsce. Dlatego tak istotny jest dla nas rozwój oferty w tym segmencie – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding. – Pod tym kątem ostatni kwartał minionego roku był bardzo owocny. Do grona najemców centrum handlowego dołączyły zarówno doskonale znane oraz unikalne w skali regionu krajowe i międzynarodowe marki, jak również – co istotne – aż 2 dynamicznie rozwijające się na polskim rynku sklepy multibrandowe. Wniosły one do oferty kilkadziesiąt topowych marek modowych.
HalfPrice, Kaes i Puma wśród najemców Gemini Park Tarnów
W sumie nowi najemcy segmentu mody zajęli w Gemini Park blisko 2800 m kw., które specjalnie na ich potrzeby zostały wydzielone w centrum handlowym. Największym debiutem był HalfPrice. Stworzona przez Grupę CCC marka off price zajęła lokal mający 2381 m kw. To pierwszy sklep tego formatu w ofercie tarnowskiej galerii.
Nie jest to jednak jedyny multibrand wśród nowości. Segment modowy zasiliła również marka Kaes. W jej ofercie znaleźć można rzeczy w stylu athleisure, takich brandów jak m.in. Nike, Tom Tailor, New Balance, Reebok, 4F, Outhorn, Skechers czy Vans. Casualowo-modową ofertę do tenant-mixu wzniosła także marka PUMA. Otworzyła ona w Gemini Park pierwszy w regionie salon firmowy. W nowym koncepcie zadebiutował również Lee Cooper.
Przeczytaj także: Gemini Holding podsumowuje rok
Centrum od lat pozostaje najatrakcyjniejszą biznesowo lokalizacją w tej części Małopolski. Nie zachwiała tym nawet pandemia. Ogromnym potencjałem obiektu, który dostrzegają marki, jest jego niezwykle szeroki rynek. Obejmuje on blisko milion potencjalnych klientów. Co za tym idzie wychodzący daleko poza Tarnów. To czyni naszą galerię obiektem o zasięgu regionalnym, o takim samym potencjale, jaki mają np. duże centra w Krakowie – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
Ważnym elementem jest także podejście obiektu do lokalności.
Uważnie śledzimy oczekiwania klienta na lokalnym rynku, analizujemy je i ujmujemy w naszej strategii leasingowej tak, aby tenant-mix odpowiadał także nowym potrzebom zakupowym klienta, zwłaszcza z dominujących dziś pokoleń – milenialsów, Z i alfa. To świadome podejście do rozwoju, którego najlepszym dowodem są ostatnie otwarcia i kolejne zaplanowane na 2022 rok – mówi Nowak. – Oprócz tego, że oferujemy naszym najemcom atrakcyjny rynek, który entuzjastycznie reaguje na nowości, to również oferujemy dobre sąsiedztwo wewnątrz obiektu. Oprócz mody oferta Gemini Park obejmuje dziś aż 9 segmentów, zdominowanych przez popularne marki, które nakręcają ruch w centrum. To ułatwia debiutantowi szybkie zdobywanie footfall’u w nowo otwartym sklepie – dodaje.
Dziś na 44,5 tys. m kw. w tarnowskiej galerii można znaleźć 130 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych – najwięcej w tej części kraju.
O Gemini Park Tarnów
Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 44,5 tys. m kw. znajduje się 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.