Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Jaki był miniony rok dla Galerii Młociny?

EPP i Echo Investment, do której należy Galeria Młociny, podsumowuje miniony rok dla tego obiektu

przez Redakcja
27 stycznia 2022
w Centra handlowe
0
Galeria Młociny EPP

Galeria Młociny EPP

Ja podaje EPP miniony rok upłynął warszawskiej Galerii Młociny na poszerzaniu oferty handlowo-gastronomicznej. Do centrum wprowadziło się 10 nowych najemców, którzy zajęli blisko 1200 mkw. Strefa food court wzbogaciła się o propozycje dań kuchni bliskowschodniej, azjatyckiej oraz tureckiej. Należące do EPP i Echo Investment centrum handlowe nawiązało też współpracę z klubem sportowym Hutnik Warszawa. W obiekcie organizowani też szereg wydarzeń kulturalnych. Obiekt angażował się też w akcje dobroczynne na rzecz lokalnych społeczności.

Zróżnicowany dobór najemców

Wśród marek debiutujących w Galerii Młociny w 2021 roku znalazły się m.in.: Tezenis, BaFaS, Sterntaler, Amercian Candle, Strefa Rozrywki oraz galeria sztuki współczesnej ToTuart. Strefa gastronomiczna zyskała lokale Tel Aviv Street Food by Malka, Silver Dragon, Crazy Bubble – Bubble TEA. Na nowo otwarto punkty Express Oriental i Sevi Kebab.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Warszawa to rynek, na którym nasycenie powierzchnią handlową jest dość wysokie. Centra handlowe, szczególnie w obliczu zmieniających się oczekiwań i preferencji konsumentów, muszą podążać za najnowszymi trendami. Powinny tak urozmaicać swój tenant-mix, by utrzymać klientów i przyciągać nowe grupy odbiorców. Część lokali w Galerii Młociny w 2021 roku została otwarta w formule pop-up store. To gwarantuje dynamikę i różnorodność oferty oraz daje możliwość jej stosunkowo szybkiej aktualizacji. Dzięki temu, odwiedzający bielańskie centrum handlowe, będą mogli odkrywać propozycje nowych najemców przy okazji kolejnych wizyt – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

Centrum wydarzeń kulturalno-rozrywkowych

Oprócz rozwoju oferty handlowej, w ciągu ostatnich 12 miesięcy Galeria Młociny organizowała również wydarzenia i atrakcje dla całej rodziny. Hucznie obchodzono popularne święta, jak Dzień Babci i Dziadka, Dzień Kobiet czy Walentynki. Przez dwa tygodnie maja świętowano drugie urodziny centrum, które połączono z obchodami Dnia Dziecka.

Urodzinowe miasteczko w Galerii Młociny
Urodzinowe miasteczko w Galerii Młociny

We współpracy z lokalną grupą „Teatr Pijana Sypialnia” w warszawskiej Galerii Młociny raz w miesiącu odbywały się przedstawienia teatralne. W sezonie letnim na Dechach. W chłodniejszych miesiącach w Hali Hutnik. Jak informuje EPP – w każdym wydarzeniu udział wzięło około 300 osób.

Siła tego miejsca opiera się na elastycznym podejściu do kształtowania oferty. W tym odpowiedniego doboru najemców, atrakcji kulturalnych i gastronomicznych, które odzwierciedlają obecne priorytety klientów. Tym bardziej cieszy nas, że nasi najemcy nie pozostają obojętni na najnowsze trendy i rozwijają linie przyjazne środowisku, wprowadzają do swoich kolekcji ekologiczne materiały, stawiają na zrównoważoną produkcję, której celem jest ograniczenie śladu węglowego oraz angażują się w działania prospołeczne – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Echo Investment.

Letnie wydarzenia specjalne w Galerii Młociny

W wakacje na terenie centrum handlowego odbywał się Młociny Summer Fest. Jest to program letnich wydarzeń dla klientów w różnym wieku. Obejmował m.in. wydarzenia kulturalne, koncerty, warsztaty plastyczne czy zawody sportowe. Dodatkowo, wszyscy fani futbolu mogli wspólnie oglądać finały ME w piłce nożnej na wielkim ekranie, w strefie kibica w Galerii Młociny.

Strefa Kibica w Galerii Młociny
Strefa Kibica w Galerii Młociny

Przeczytaj także: Restauracja dla wegan w Galerii Młociny

Jesienią, wspólnie z Teatrem WAM, jednym z najemców Galerii Młociny, zorganizowano muzyczny pokaz mody. Młodzi artyści prezentowali w nim stylizacje wykorzystujące produkty z najnowszych kolekcji marek znajdujących się w centrum handlowym.

W 2021 roku Galeria Młociny rozpoczęła współpracę z klubem sportowym Hutnik Warszawa. Zorganizowała szereg akcji i eventów skierowanych do kibiców „Dumy Bielan”. W wakacje na Bielańskich Dechach odbył się cykl otwartych warsztatów sportowych dla dzieci i młodzieży z różnych dyscyplin. Prowadzone one były pod okiem doświadczonych instruktorów i trenerów Hutnika.

Zaangażowanie w rozwój społeczności lokalnych

Przez cały 2021 rok zespół Galerii Młociny uczestniczył w życiu codziennym lokalnej społeczności. Obiekt regularnie wspierał podopiecznych Domu Dziecka nr 1 im. Maryny Falskiej. Galeria przeprowadziła także zbiórkę darów w ramach Szlachetnej Paczki. Współpracowała także z Fundacją Malwa. Odnowiła jej ośrodek dla dorosłych osób z niepełnosprawnościami, a także przekazała tonę karmy oraz akcesoria na rzecz podwarszawskich schronisk dla zwierząt. Wiosną, w ramach akcji „Zakupy dla seniora” zespół bielańskiego centrum handlowego wsparł starsze osoby mieszkające w sąsiedztwie. Skompletował i dostarczył im do domu zamówione wcześniej przez telefon produkty.

Chcemy być nie tylko miejscem zakupów, ale także centrum, które jest osadzone w kulturze i tradycji dzielnicy. Stąd liczne inicjatywy i akcje wspierające sąsiadów Galerii Młociny. Przez cały miniony rok nasz zespół chętnie angażował się w działania prospołeczne. Organizowaliśmy wiele wydarzeń kulturalno-rozrywkowych, skierowanych do różnych grup wiekowych. Wszystko po to, by na stałe zagościć w świadomości mieszkańców Bielan jako centrum handlowe, które jest blisko nich i odpowiada na ich potrzeby. Na nadchodzące miesiące mamy równie ambitne plany. O ich realizacji na pewno będziemy informować na bieżąco – podsumowuje Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.

Karuzela w Galerii Młociny
Karuzela w Galerii Młociny
Tags: Galeria Młociny
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Modivo

Eobuwie.pl uruchamia w Rzeszowie koncept z dostępem do oferty Modivo

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version