Ja podaje EPP miniony rok upłynął warszawskiej Galerii Młociny na poszerzaniu oferty handlowo-gastronomicznej. Do centrum wprowadziło się 10 nowych najemców, którzy zajęli blisko 1200 mkw. Strefa food court wzbogaciła się o propozycje dań kuchni bliskowschodniej, azjatyckiej oraz tureckiej. Należące do EPP i Echo Investment centrum handlowe nawiązało też współpracę z klubem sportowym Hutnik Warszawa. W obiekcie organizowani też szereg wydarzeń kulturalnych. Obiekt angażował się też w akcje dobroczynne na rzecz lokalnych społeczności.
Zróżnicowany dobór najemców
Wśród marek debiutujących w Galerii Młociny w 2021 roku znalazły się m.in.: Tezenis, BaFaS, Sterntaler, Amercian Candle, Strefa Rozrywki oraz galeria sztuki współczesnej ToTuart. Strefa gastronomiczna zyskała lokale Tel Aviv Street Food by Malka, Silver Dragon, Crazy Bubble – Bubble TEA. Na nowo otwarto punkty Express Oriental i Sevi Kebab.
Warszawa to rynek, na którym nasycenie powierzchnią handlową jest dość wysokie. Centra handlowe, szczególnie w obliczu zmieniających się oczekiwań i preferencji konsumentów, muszą podążać za najnowszymi trendami. Powinny tak urozmaicać swój tenant-mix, by utrzymać klientów i przyciągać nowe grupy odbiorców. Część lokali w Galerii Młociny w 2021 roku została otwarta w formule pop-up store. To gwarantuje dynamikę i różnorodność oferty oraz daje możliwość jej stosunkowo szybkiej aktualizacji. Dzięki temu, odwiedzający bielańskie centrum handlowe, będą mogli odkrywać propozycje nowych najemców przy okazji kolejnych wizyt – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.
Centrum wydarzeń kulturalno-rozrywkowych
Oprócz rozwoju oferty handlowej, w ciągu ostatnich 12 miesięcy Galeria Młociny organizowała również wydarzenia i atrakcje dla całej rodziny. Hucznie obchodzono popularne święta, jak Dzień Babci i Dziadka, Dzień Kobiet czy Walentynki. Przez dwa tygodnie maja świętowano drugie urodziny centrum, które połączono z obchodami Dnia Dziecka.
We współpracy z lokalną grupą „Teatr Pijana Sypialnia” w warszawskiej Galerii Młociny raz w miesiącu odbywały się przedstawienia teatralne. W sezonie letnim na Dechach. W chłodniejszych miesiącach w Hali Hutnik. Jak informuje EPP – w każdym wydarzeniu udział wzięło około 300 osób.
Siła tego miejsca opiera się na elastycznym podejściu do kształtowania oferty. W tym odpowiedniego doboru najemców, atrakcji kulturalnych i gastronomicznych, które odzwierciedlają obecne priorytety klientów. Tym bardziej cieszy nas, że nasi najemcy nie pozostają obojętni na najnowsze trendy i rozwijają linie przyjazne środowisku, wprowadzają do swoich kolekcji ekologiczne materiały, stawiają na zrównoważoną produkcję, której celem jest ograniczenie śladu węglowego oraz angażują się w działania prospołeczne – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Echo Investment.
Letnie wydarzenia specjalne w Galerii Młociny
W wakacje na terenie centrum handlowego odbywał się Młociny Summer Fest. Jest to program letnich wydarzeń dla klientów w różnym wieku. Obejmował m.in. wydarzenia kulturalne, koncerty, warsztaty plastyczne czy zawody sportowe. Dodatkowo, wszyscy fani futbolu mogli wspólnie oglądać finały ME w piłce nożnej na wielkim ekranie, w strefie kibica w Galerii Młociny.
Przeczytaj także: Restauracja dla wegan w Galerii Młociny
Jesienią, wspólnie z Teatrem WAM, jednym z najemców Galerii Młociny, zorganizowano muzyczny pokaz mody. Młodzi artyści prezentowali w nim stylizacje wykorzystujące produkty z najnowszych kolekcji marek znajdujących się w centrum handlowym.
W 2021 roku Galeria Młociny rozpoczęła współpracę z klubem sportowym Hutnik Warszawa. Zorganizowała szereg akcji i eventów skierowanych do kibiców „Dumy Bielan”. W wakacje na Bielańskich Dechach odbył się cykl otwartych warsztatów sportowych dla dzieci i młodzieży z różnych dyscyplin. Prowadzone one były pod okiem doświadczonych instruktorów i trenerów Hutnika.
Zaangażowanie w rozwój społeczności lokalnych
Przez cały 2021 rok zespół Galerii Młociny uczestniczył w życiu codziennym lokalnej społeczności. Obiekt regularnie wspierał podopiecznych Domu Dziecka nr 1 im. Maryny Falskiej. Galeria przeprowadziła także zbiórkę darów w ramach Szlachetnej Paczki. Współpracowała także z Fundacją Malwa. Odnowiła jej ośrodek dla dorosłych osób z niepełnosprawnościami, a także przekazała tonę karmy oraz akcesoria na rzecz podwarszawskich schronisk dla zwierząt. Wiosną, w ramach akcji „Zakupy dla seniora” zespół bielańskiego centrum handlowego wsparł starsze osoby mieszkające w sąsiedztwie. Skompletował i dostarczył im do domu zamówione wcześniej przez telefon produkty.
Chcemy być nie tylko miejscem zakupów, ale także centrum, które jest osadzone w kulturze i tradycji dzielnicy. Stąd liczne inicjatywy i akcje wspierające sąsiadów Galerii Młociny. Przez cały miniony rok nasz zespół chętnie angażował się w działania prospołeczne. Organizowaliśmy wiele wydarzeń kulturalno-rozrywkowych, skierowanych do różnych grup wiekowych. Wszystko po to, by na stałe zagościć w świadomości mieszkańców Bielan jako centrum handlowe, które jest blisko nich i odpowiada na ich potrzeby. Na nadchodzące miesiące mamy równie ambitne plany. O ich realizacji na pewno będziemy informować na bieżąco – podsumowuje Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.